|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Wat een bull......burp....:o |
|
|
| jp |
| Effe naar buiten voor een paar minuten want binnen is het TE warm |
|
|
| moogwai |
| In de trein was het ook weer erggggg warm.... dan is het buiten toch maar lekker cool :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Effe naar buiten voor een paar minuten want binnen is het TE warm |
Binnen bij me pa is goed te doen, jammer dat er een vervelend klein zusje rond loopt die continu zit te zeiken.......:o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
:o |
x2 |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
x2 |
:o :o |
|
|
| Roger |
| nu zal ik ook eens mee burpen:o :o :o :o :o :o :o :o |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Roger
nu zal ik ook eens mee burpen:o :o :o :o :o :o :o :o |
Ik raad, had u te veel soda. :o
BURPPPPPPPPPPPPP :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
Ik raad, had u te veel soda. :o
BURPPPPPPPPPPPPP :o |
Whaoaooaoaoaoaoaoa........:o |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whaoaooaoaoaoaoaoa........:o |
:p
Orlando TA party time TODAY!! :gsmile: :whip: I will defintely be taking pics and maybe some video. I can hardly wait! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
:p
Orlando TA party time TODAY!! :gsmile: :whip: I will defintely be taking pics and maybe some video. I can hardly wait! :D |
Cool, who is spinning ??? |
|
|
|
|