|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 201)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
500 x 150 pixels at 50kb max |
owh dan maak ik mijnieuwe nog efef wat greuter. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
De bovenstaande zin is niet helemaal ABN but who cares :d |
^^ die zin ook niet :p
(d moet t zijn ik weet t) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
owh dan maak ik mijnieuwe nog efef wat greuter. |
en/of kleiner, ligt eraan hoe je t bekijkt ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
en/of kleiner, ligt eraan hoe je t bekijkt ;) |
Ik ga eens checken of alle mods zich wel aan d eregels houden. |
|
|
| New Wave |
| EI JE SIG IS TE GROOT!!!! OHHHHHHHHHHOOOOOOOOOO:eek: :o |
|
|
| New Wave |
| Van JayD is sig ook te groot. Plaatje is wel goed maar met de text er bij is hij echt te groot. :o Straks ook even een aantekening van maken.:o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
EI JE SIG IS TE GROOT!!!! OHHHHHHHHHHOOOOOOOOOO:eek: :o |
Dat weet ik, maar mij hoor je ook niet zeiken over een paar pixels of kB's ;)
(overigens is de filesize van de jouwe ook nog steeds te hoog :p) |
|
|
| New Wave |
| Als je sig 500 bij 150 is, mag er dan geen text meer bij? |
|
|
| eieregooie |
Van mij mag t :)
In de signature editor heb je toch zo'n lijntje? volgens mij past er nog best een regel onder in een klein lettertype... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Van mij mag t :)
In de signature editor heb je toch zo'n lijntje? volgens mij past er nog best een regel onder in een klein lettertype... |
Ik heb geen idee, die editor heeft het bij mij nooit gedaan.
Al sik op die link klik dan krijg ik " vBulletin Message -
tranceaddict Forums " op me beeldscherm. |
|
|
| eieregooie |
| ow vaag... naja, ik heb even gekeken... er past makkelijk een regel text onder als je plaatje de juiste maat heeft :) |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
ow vaag... naja, ik heb even gekeken... er past makkelijk een regel text onder als je plaatje de juiste maat heeft :) |
Eieregooieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
BURPPPPPP :o :o :o |
|
|
|
|