|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 136)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Nice pics....waar ben je allemaal geweest en nog naar een feessie geweest, want daar had je het over laatst. |
|
|
| DJ_Siesta |
| gave fotos hoor! in welk gedeelte vd VS zaten jullie? |
|
|
| basvh |
we zitten met de klas op een campus in Flagstaff. Arizona. 2 uur vanaf phoenix. Dit weekend uitje gehad naar slide rock en sedona.
Vandaag en gister zijn we met lessen bezig. Redactie werk, film en studioopname. Ik moet een 3-4 min item maken over Corvettes die route 66 afrijden hier in de buurt. Erg cool dus.
A.s zondag gaan we naar las vegas voor 3-4 dagen. De planning was om naar tiesto en deep dish te gaan. Het is alleen uitverkocht. Misschien zijn er nog kaarten aan de deur.
Verder nog uitjes naar Grand Canyon en als laatste LA. Vanaf 13 juni ga ik dan nog roadtrippen dus er komen nog heel veel fotos aan komende weken.
Ow jah ben nu ook een Apple Powerbook rijker!
:crazy: :crazy: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
we zitten met de klas op een campus in Flagstaff. Arizona. 2 uur vanaf phoenix. Dit weekend uitje gehad naar slide rock en sedona.
Vandaag en gister zijn we met lessen bezig. Redactie werk, film en studioopname. Ik moet een 3-4 min item maken over Corvettes die route 66 afrijden hier in de buurt. Erg cool dus.
A.s zondag gaan we naar las vegas voor 3-4 dagen. De planning was om naar tiesto en deep dish te gaan. Het is alleen uitverkocht. Misschien zijn er nog kaarten aan de deur.
Verder nog uitjes naar Grand Canyon en als laatste LA. Vanaf 13 juni ga ik dan nog roadtrippen dus er komen nog heel veel fotos aan komende weken.
Ow jah ben nu ook een Apple Powerbook rijker!
:crazy: :crazy: |
Mwhaha, zeer goed man! :p Ik wil dat item zien! :D Bij ons hadden we die opdrachten niet. :p Willen jullie mij niet inhuren? :D |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hatseflats.........:o |
I'm still lost. :(
:o |
|
|
| DarkAngel |


:o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
I'm still lost. :(
:o |
Basvh all ready gave U an anwser 30 pages back......so I was so nice to search his anwser:
| quote: | Originally posted by basvh
the guy in my avatar is one of hollands most popular comedians.
He always says hatseflats. It really doesnt mean anything. But in dutch, in the way he says it, it is really funny.
for some various clips:
http://variatee.vara.nl/variatee/pl...ier&nodeID=1033
and then click on one of the links on the right. for example: bloemschikken or foto or weven |
|
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Basvh all ready gave U an anwser 30 pages back......so I was so nice to search his anwser: |
Ahhhhhhhhhh, I see! Thankx, Magik! :D |
|
|
| jp |
Hamburgeretende Paris doet website crashen
Nieuwsgierige internetters die benieuwd waren naar de uitgebreide versie van een reclamespot waarin model en actrice Paris Hilton zich vergrijpt aan een hamburger deden vorige week de website in kwestie bezwijken. Direct nadat Spicy Paris online ging kon het de enorme stroom bezoekers al niet meer aan.
In de dertig seconden durende tv-clip is te zien hoe de hotelerfgename een auto met spons en water onder handen neemt, waarbij ze smacht naar de pikante speciale barbecue-burger van Carl's Jr. Bij de uitzending van de spot werd voor een langere versie van de clip verwezen naar de website. "Dit was een stunt die met wisselend succes uitpakte", meent Brad Haley, marketing-manager van Carl's Jr. "We kregen enorm veel bezoekers, zij het te veel. Paris was gewoon too hot voor onze servers."
http://www.spicyparis.com/paris.html
:wtf:
Lekkere clip hoor :happy2: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
Ahhhhhhhhhh, I see! Thankx, Magik! :D |
No thanks, found it during worktime ;) |
|
|
|
|