|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 124)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
very nice :p
Hoe is het trouwens met je film projecten :p? |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by New Wave
uhm...3000 + AMD Athlon
Gigabyte K8NF9 moederboard
NVIDIA GeForce 6600 (Turbo Force)
1 Gig intern
160 Gig HDD
DVD recordertje
Logitec 5.1 geluids setje. |
 |
|
|
| basvh |
gewoooon kut
deze donderdag avond dat ding afgemonteerd. best leuk geworden gezien de drukte op school, de hoeveelheid tijd die we hadden in de montage ruimte. dus dvd van gebrand. ikke voor tentamen nog snel getest: jah eerste 15 sec gingen als een tiet.
Savonds thuis op de breedbeeld testen gaat alles na die 15 sec fout. titles die achter stonden opeens voorraan inde film. geluid niet synchrooom, stotteren.
mooi kut
morgen middag de deadline maar we kunnen savonds pas weer in de edit suite. hopelijk is lerares coulant. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
gewoooon kut
deze donderdag avond dat ding afgemonteerd. best leuk geworden gezien de drukte op school, de hoeveelheid tijd die we hadden in de montage ruimte. dus dvd van gebrand. ikke voor tentamen nog snel getest: jah eerste 15 sec gingen als een tiet.
Savonds thuis op de breedbeeld testen gaat alles na die 15 sec fout. titles die achter stonden opeens voorraan inde film. geluid niet synchrooom, stotteren.
mooi kut
morgen middag de deadline maar we kunnen savonds pas weer in de edit suite. hopelijk is lerares coulant. |
Problemen met uitlezen? Of Dvd verkeerd opgebouwd? |
|
|
| basvh |
dunno waar het probleem ligt
film van 5 min in liquid.
create dvd
-dvd schijfje erind gejast
pc gaat renderen
pc gaat branden
en daarna dus fout met afspelen.
persoonlijk denk ik dat het aan de server ligt.
we hebben aantal edit suites en je filmpjes save je op het netwerk. er waren wat netwerk problemen als je ging digitizen. misschien pakt ie ook de verkeerde of foute stukjes van de server tijdens renderen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
dunno waar het probleem ligt
film van 5 min in liquid.
create dvd
-dvd schijfje erind gejast
pc gaat renderen
pc gaat branden
en daarna dus fout met afspelen.
persoonlijk denk ik dat het aan de server ligt.
we hebben aantal edit suites en je filmpjes save je op het netwerk. er waren wat netwerk problemen als je ging digitizen. misschien pakt ie ook de verkeerde of foute stukjes van de server tijdens renderen |
heb je het filmpje op je pc staan? zodat ik hem effe kan zien :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
heb je het filmpje op je pc staan? zodat ik hem effe kan zien :p |
nee nog nit ik hoop hem van de week of morgen ff in wmv of avi te kunnen exporteren. zal hem dan wel posten |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
nee nog nit ik hoop hem van de week of morgen ff in wmv of avi te kunnen exporteren. zal hem dan wel posten |
Ik ben benieuwd :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Het was gisteren zo waar gezellig hiero in de COR-draad en zo waar zonder zeikende elementen :D |
|
|
| jp |
| Wie is hier gestoord? :conf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Wie is hier gestoord? :conf: |
Ben je nou al weer vrij....:o |
|
|
| jp |
| Ik moet veel dingen doen heur :o |
|
|
|
|