return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 124)
View this Thread in Original format
New Wave
very nice :p
Hoe is het trouwens met je film projecten :p?
DarkAngel
quote:
Originally posted by New Wave
uhm...3000 + AMD Athlon
Gigabyte K8NF9 moederboard
NVIDIA GeForce 6600 (Turbo Force)
1 Gig intern
160 Gig HDD
DVD recordertje
Logitec 5.1 geluids setje.



basvh
gewoooon kut

deze donderdag avond dat ding afgemonteerd. best leuk geworden gezien de drukte op school, de hoeveelheid tijd die we hadden in de montage ruimte. dus dvd van gebrand. ikke voor tentamen nog snel getest: jah eerste 15 sec gingen als een tiet.

Savonds thuis op de breedbeeld testen gaat alles na die 15 sec fout. titles die achter stonden opeens voorraan inde film. geluid niet synchrooom, stotteren.

mooi kut

morgen middag de deadline maar we kunnen savonds pas weer in de edit suite. hopelijk is lerares coulant.
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
gewoooon kut

deze donderdag avond dat ding afgemonteerd. best leuk geworden gezien de drukte op school, de hoeveelheid tijd die we hadden in de montage ruimte. dus dvd van gebrand. ikke voor tentamen nog snel getest: jah eerste 15 sec gingen als een tiet.

Savonds thuis op de breedbeeld testen gaat alles na die 15 sec fout. titles die achter stonden opeens voorraan inde film. geluid niet synchrooom, stotteren.

mooi kut

morgen middag de deadline maar we kunnen savonds pas weer in de edit suite. hopelijk is lerares coulant.


Problemen met uitlezen? Of Dvd verkeerd opgebouwd?
basvh
dunno waar het probleem ligt

film van 5 min in liquid.

create dvd

-dvd schijfje erind gejast

pc gaat renderen

pc gaat branden

en daarna dus fout met afspelen.



persoonlijk denk ik dat het aan de server ligt.

we hebben aantal edit suites en je filmpjes save je op het netwerk. er waren wat netwerk problemen als je ging digitizen. misschien pakt ie ook de verkeerde of foute stukjes van de server tijdens renderen
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
dunno waar het probleem ligt

film van 5 min in liquid.

create dvd

-dvd schijfje erind gejast

pc gaat renderen

pc gaat branden

en daarna dus fout met afspelen.



persoonlijk denk ik dat het aan de server ligt.

we hebben aantal edit suites en je filmpjes save je op het netwerk. er waren wat netwerk problemen als je ging digitizen. misschien pakt ie ook de verkeerde of foute stukjes van de server tijdens renderen


heb je het filmpje op je pc staan? zodat ik hem effe kan zien :p
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
heb je het filmpje op je pc staan? zodat ik hem effe kan zien :p



nee nog nit ik hoop hem van de week of morgen ff in wmv of avi te kunnen exporteren. zal hem dan wel posten
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
nee nog nit ik hoop hem van de week of morgen ff in wmv of avi te kunnen exporteren. zal hem dan wel posten


Ik ben benieuwd :p
MaGiK54
Het was gisteren zo waar gezellig hiero in de COR-draad en zo waar zonder zeikende elementen :D
jp
Wie is hier gestoord? :conf:

MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Wie is hier gestoord? :conf:



Ben je nou al weer vrij....:o
jp
Ik moet veel dingen doen heur :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 
Privacy Statement