|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 194)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
sommige mensen zijn nodig aan vakantie toe... |
Mot nog tot oktober wachten voordat ik echt vakantie heb.....:o |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat doet u zo vroeg op....:o |
kon niet meer slapen, drang naar TA... :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Roger
kon niet meer slapen, drang naar TA... :o |
Jij TA-junky......:o |
|
|
| jp |
| Hopelijk wordt het niet vechten om de pc in het Ibis :D |
|
|
| Roger |
| de 2 grootste spamm0rzz die een pc moeten delen:wtf: hmmm:rolleyes: |
|
|
| basvh |
He neeew weeeeeef, zal ik eens lekker bij jouw stage komen lopen vriend!
Naam: een productie stagiair(e) voor Nachtsuite
Ingevoerd op: 21-6-2005
Start: half augustus 2005
Rubriek: Redactie/Productie/Communicatie/PR/Marketing
Bedrijf: Endemol Nederland
Status: Vacant
:D |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by basvh
He neeew weeeeeef, zal ik eens lekker bij jouw stage komen lopen vriend!
Naam: een productie stagiair(e) voor Nachtsuite
Ingevoerd op: 21-6-2005
Start: half augustus 2005
Rubriek: Redactie/Productie/Communicatie/PR/Marketing
Bedrijf: Endemol Nederland
Status: Vacant
:D |
LOL! Niet bij dat lelijke dikke ranzige domme wijf :nervous:
(ik hoop niet dat het een moeder is van een NLTA :toothless) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Jij TA-junky......:o |
:o... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Roger
de 2 grootste spamm0rzz die een pc moeten delen:wtf: hmmm:rolleyes: |
Om de buurt posten.......:o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Om de buurt posten.......:o |
uh, niet spammen in mijn thread. :o |
|
|
| basvh |
He new wave hier heb je je filmpjes hoor:
http://home.wanadoo.nl/~mjjzijlstra/2.wmv
we hadden uren materiaal voor deze maar hij mocht maar enkele minuten. Ook zijn er een aantal interviews met spelers mislukt en die moesten we eruit knippen. Ook is deze op het einde van het blok gemaakt toen we zeg maar ook 64 verslagen en 98 projecten moesten afronden. Verder hadden we maar een beperkt aantal uren in de edit studio dus qua omstandigheden is hij best redelijk gelukt!
http://home.wanadoo.nl/~mjjzijlstra/sequence1.mov
het filmpje dat we in amerika gemaakt hebben. Persoonlijk vind ik hem vet geworden! |
|
|
|
|