|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 234)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| wtf reclame :whip: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
wtf reclame :whip: |
Bedoel je die google adds??
Ik was straks niet ingelogd en toen stond onder elke post advertenties. Ingelogd heb ik er nog geen last van, hopelijk blijft het zo. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik was straks niet ingelogd en toen stond onder elke post advertenties. Ingelogd heb ik er nog geen last van, hopelijk blijft het zo. |
waar, hier??? |
|
|
| robin |
Klopt ja!
In topics ouder dan.. zoveel tijd (volgens mij, of gewoon alles via search) staan ze ook onder de eerste post van een topic! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Weet iemand waar ik bittorrent files kan downen en wat een beetje snel gaat? Heb nu een film ter download en hij gaat er 5 dagen over doen...Beetje jammer. |
www.torrentz.com
goede zoekmachine :) |
|
|
| moogwai |
waar, hier??? |
Ja hier (direct onder jouw post)
Moet je eerst wel uitloggen! |
|
|
| New Wave |
Ja hier (direct onder jouw post)
Moet je eerst wel uitloggen! |
ook als ik uitgelogd ben ziet ik niets. Wat vaag. maak eens een screendump. |
|
|
| basvh |
Nieuw weef, nog naar de IBC geweest in de Rai>?
Ik vandaag, HD wordt echt zoooooooooo mooi :crazy:
Bij de sony stand lieten ze een film zien van een docu opgenomen in india met HD Cameras, ge edit met HD software en hardware en op het schermvertoond met een HD beamer. HEt was gewoon net of je echt in india was. zoooo versch mooi.
Verder nog een 25m2 LED scherm van 450 000 euro waar HD sport wedstrijden op werden vertoond. Zweet druppels, scheuren in het ijs bij ijshockey, details op de puk, relief in de basketball-bal. Zooo moooi
Bij apple werd nog ff Final CUt studio gedemonstreerd. echt ziek gewoon. Realtime effecten toevoegen met motion2. Ultieme DVD menus maken in DVD studio pro. Echt heel indrukwekkend. |
|
|
| moogwai |
ook als ik uitgelogd ben ziet ik niets. Wat vaag. maak eens een screendump. |

Duidelijk een voorbeeld van slimme reclame. Helaas heb ik Tiesto's nieuwste cd al :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
Nieuw weef, nog naar de IBC geweest in de Rai>?
Ik vandaag, HD wordt echt zoooooooooo mooi :crazy:
Bij de sony stand lieten ze een film zien van een docu opgenomen in india met HD Cameras, ge edit met HD software en hardware en op het schermvertoond met een HD beamer. HEt was gewoon net of je echt in india was. zoooo versch mooi.
Verder nog een 25m2 LED scherm van 450 000 euro waar HD sport wedstrijden op werden vertoond. Zweet druppels, scheuren in het ijs bij ijshockey, details op de puk, relief in de basketball-bal. Zooo moooi
Bij apple werd nog ff Final CUt studio gedemonstreerd. echt ziek gewoon. Realtime effecten toevoegen met motion2. Ultieme DVD menus maken in DVD studio pro. Echt heel indrukwekkend. |
Ben er niet geweest helaas, ben al vanaf vorige week maandag ziek.
HD gaat inderdaad in de toekomst alles zeer mooi in beeld brengen. Het is zo ziekelijk mooi. Als je met zo'n camera een persoon aanschiet en de zon staat als tegenlicht, dan zie je zijn hele gezicht nog. Normale camera's wordt meteen donker. Grandioos.
HD gaat in de toekomst zeer goeie zaken doen, echter is het op een digitaal kanaal effectief. Als je tv gewoon op de kabel hebt dan gaat het iets vooruit. |
|
|
| robin |
| quote: | De grootste aanbieder van ADSL, KPN, gaat weer de snelheid van ADSL verhogen. Eerder dit jaar werd de snelheid ook al verhoogd.
Alle ADSL-pakketen krijgen haast een verdubbeling van de downloadsnelheid, de uploadsnelheid wordt niet verhoogd. De laatste jaren is er een ware strijd aan de gang op de ADSL-markt, waar snelheid belangrijker lijkt dan de prijs. De KPN Lite-gebruikers zijn er het meest op vooruit gegaan: in vijf jaar tijd is hun snelheid met maarliefst 1072% verhoogd. De snelheidsverhoging zal nog dit jaar worden ingevoerd.
De snelheden zijn:
Pakket Oud (down/up) Nieuw (down/up)
Slim 288 kb / 128 kb 375 kb / 128 kb
Go 800 kb / 256 kb 1500 kb / 256 kb
Lite 1600 kb / 512 kb 3000 kb / 512 kb
Basic 3200 kb / 768 kb 6000kb / 768 kb
Extra 8000 kb / 1024 kb 12000 kb / 1024 kb |
:) mooooi!!
3mbit :)
Begon 4 jaar terug met 256/64 ofzo :D |
|
|
| New Wave |

Duidelijk een voorbeeld van slimme reclame. Helaas heb ik Tiesto's nieuwste cd al :D |
Owh, kijknou, nee die heb ik nog niet. Hopen dat het zo blijft.
Misschien zien enkel de tranceliefhebbers die reclame. :p |
|
|
|
|