| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Havo valt echt wel mee, die handleingsdelen etc deden ze nou niet echt moeilijk over (bij mij niet iig) en het examen was echt simpel, stond voordat ik eraan begon nog onvoldoende, en alles opgehaald, zonder echt veel geleerd te hebben |
examen lijkt mij ook niet het moeilijkst. maar die handelingsdelen word ik spuugziek van, bij ons op school lijkt het wel een sport overal een handelingsdeel van te maken. en als je spijbelt ben je meteen een herkansing kwijt, 2 x te laat is 1 uur spijbelen = 1 herkansing kwijt. en als je lessen hebt dat je om 8.10 moet beignnen raak je best veel herkansingen kwijt :( .
:( |
|
|