|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 252)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Prima hoor, hij is net weer lekker glad. Dankzij Jean :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jp
Prima hoor, hij is net weer lekker glad. Dankzij Jean :D |
Kon Jean maar zo goed draaien als z'n ballen scheren ! |
|
|
| jp |
| Jean heeft met duizend jonge sletjes geneukt. Dat is een veel belangrijker levensdoel dan een beetje plaatjes kunnen draaien |
|
|
| Push2005 |
| Zonder zijn "draaikunsten" zou Jean geen sletjes kunnen neuken denk ik. Trouwens; hij vraagt er geen geld voor denk ik ( jean is bij mijn weten nog geen stoephoer ) dus hij moet z'n inkomsten ergens vandaan halen hé :p |
|
|
| New Wave |
| OWWWWWWWWWWHHH WAT EEN DOELPUNT VAN ETO'O :p |
|
|
| ZZandirt |
zie je wel!!!!
niets mis met deze thread....!!!!! er wordt gewoon als vanouds gekeuveld over jullie hobby's als sterlikken en kalleballekaatsen.
en siesta heeft gelijk (stigma ff opgezocht....:D:D). opruiende texten heeft dit forum m.i. niet nodig. daarbij komt dat iedereen hier volgens mij al weet dat JP het met NW doet, onder het genot van "DJ-jean greatest hits" of "the cheesiest trance part IV" en een trai'tje poppers. |
|
|
| jp |
| Het is al weer bijna weekend :eyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| nee hét is weekend:D:D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
nee hét is weekend:D:D |
lul |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by robin
lul |
:p |
|
|
| raoel |
Ik wil helemaal niet chillen.
Ik wil godverdomme mijn frustraties kwijt! :whip:
Heb morgen 2 hoerige kuttentamens.
Of mag ik hier alleen in chillen?
Draad is al op pagina 252, maar pas de eerste keer dat ik erin kijk volgens mij. Tim is maar een lamme naar techno luisterende stink ajacied die niks van HTML snapt en over het algemeen bijzonder weinig nuttige dingen heeft vertellen. Daarom heb ik er eigenlijk nooit in gekeken. |
|
|
|
|