|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Hummm you're about the only one who thinks that :rolleyes: |
:o |
|
|
| DarkAngel |
OMG In this pic they ALL have pigtails! |
|
|
| jp |
K3 is Belgian, that's just a quick warning |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
K3 is Belgian, that's just a quick warning |
Extremely cute. :)
But why would I need a warning? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by jp
K3 is Belgian, that's just a quick warning |
They are NOT AT ALL a suitable representation for the average Belgian, nor for his or her taste in music or idea of meaningfull entertainment...:whip: |
|
|
| MaGiK54 |
Burp.....:o
Scheveningen zoog big time deze avond......er waren toch wel drie kippen en een half ei aanwezig, boring dus :o |
|
|
| @win |
| Gezellig zo'n avondje kroeg na 3 maanden BOB'en :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by @win
Gezellig zo'n avondje kroeg na 3 maanden BOB'en :toothless |
dronken dan ? |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
dronken dan ? |
Nee, maar na twee biertjes kon ik al niet meer normaal poolen :eek: |
|
|
| DJ_Siesta |
de bitches! maar was wel gezellig
-edit- alsk over die k3 heen scroll zie ik geen eens BOOBS!! waar is die mooie als-je-het-selecteerd-ziejetieten-foto gebleven!! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
de bitches! maar was wel gezellig |
Jij bent je zaad voor de avond ook weer kwijt begrijp ik :rolleyes: |
|
|
|
|