|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 206)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
Verder waren we met 6 man, ieder wisselt beetje af met editen. Maar ieder heeft zijn eigen smaak/edit skills. Dus als het jouw beurt is en een groepsgenoot heeft een aantal kut dingen erin gezet dan kan je zo moeilijk allemaal eruit flikkeren. Want uiteindelijk heb je geen zin in ruzie,gezeik en het project moest gewoon zo snel mogelijk af want we hadden het in die periode zoooo druk met school.
Jammer dat het corvette filmpje niet werkt want die is echt heel stuk beter!! |
mwjha, ik snap inderdaad wat je bedoeld. Met 6 man aan een filmpje werken is echt kansloos.
Wij deden onze opdrachten met zijn 2en. Ik deed camerawerk/regie en de ander deed op dat moment regie/productie (dus alles opschrijven, tijdcodes enzo). Daarna gingen we monteren. Als je met 6 man een filmpje omstebeurt moet monteren is het vrijwel kansloos omdat inderdaad iedereen een eigen visie op het product heeft. Eigenlijk snap ik het niet zo dat ze die opdrachten zo doen. Want uiteindelijk is het eindproduct meestal niet in 1 style voltooid. heb je dat filmpje al ingeleverd? |
|
|
| MaGiK54 |
| Goedemiddag NLTA....de tour is spannend.....:wtf: |
|
|
| jp |
| Armstrong ruikt bloed hoor ik :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Jammer voor Boogaard...:( |
|
|
| jp |
| Nu maar hopen dat Rasmussen die rare Italiaan kan inhalen in de tijdrit |
|
|
| New Wave |
Ejh, tis wel errug rustig vandaag.
Morgen mijn wietplantjes verpotten, mijn schatjes moeten de wortels kwijt kunnen! Rezpect the plants! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh, tis wel errug rustig vandaag.
|
De laatste tijd isset uitgestorven hiero....:( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
De laatste tijd isset uitgestorven hiero....:( |
mwjha, beetje jammer is het wel. |
|
|
| ZZandirt |
uitgestorven..?
BUUUUURP!!!
:eyes: :eyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwjha, beetje jammer is het wel. |
Ja zeker.....:o |
|
|
| eieregooie |
 |
|
|
|
|