| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
vroeger werd er meer gechilled in deze topic, ken me nog wel een gave zondag herinneren begin dit jaar |
Mwjha, maar als je dat gaat doen dan krijg je alleen maar gezeik van mensen die nooit posten. Want dan vinden ze niet dat het hoeft dus gaan ze lopen mekkeren omdat het niet serieus is. Zelf serieuze onderwerpen aansnijden doen ze niet. Dat is het loze er van. |
|
|