|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 186)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by AirPole
En dan horen ze straks een nummer van ISOS4 en dan belt er niemand. Noobs. |
Alsof ze dat op 538 zouden draaien. En alsof je het de gemiddelde luisteraar van 538 kwalijk kan nemen dat ie die CD niet kent.
Ik ken ook geen enkel nummer van ISOS 4. Ben ik dan ook een n00b, zoals dat bij jullie coole mensen heet? |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by basd
Ik ken ook geen enkel nummer van ISOS 4. |
omg n0000000b :nervous:
:p :toothless |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by basd
Alsof ze dat op 538 zouden draaien. En alsof je het de gemiddelde luisteraar van 538 kwalijk kan nemen dat ie die CD niet kent.
Ik ken ook geen enkel nummer van ISOS 4. Ben ik dan ook een n00b, zoals dat bij jullie coole mensen heet? |
Nee hoor, jij bent geen noob. Ik noemde ze niet noobs omdat ze geen enkele track van ISOS4 kennen, maar ik noemde ze noobs omdat gelijk de lijnen overbelast zijn als er een track van ATB wordt gedraaid. De gemiddelde 538 luisteraar denkt blijkbaar gelijk aan Tiesto als zij iets horen dat op een 4kwartsmaat loopt. Dat was mijn punt. Niet alles wat boem-boem gaat heeft gelijk met Tiesto te maken. DAT vind ik noob. Mensen moeten zich ergens een keer in verdiepen. Of vinden de coole mensen bij jullie dat niet? :rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by AirPole
Nee hoor, jij bent geen noob. Ik noemde ze niet noobs omdat ze geen enkele track van ISOS4 kennen, maar ik noemde ze noobs omdat gelijk de lijnen overbelast zijn als er een track van ATB wordt gedraaid. De gemiddelde 538 luisteraar denkt blijkbaar gelijk aan Tiesto als zij iets horen dat op een 4kwartsmaat loopt. Dat was mijn punt. Niet alles wat boem-boem gaat heeft gelijk met Tiesto te maken. DAT vind ik noob. Mensen moeten zich ergens een keer in verdiepen. Of vinden de coole mensen bij jullie dat niet? :rolleyes: |
Zo kwam het anders wel bij mij over. Het zal wel aan mij liggen.
| quote: | Originally posted by BaRTteZ
omg n0000000b :nervous:
|
Tsja. Andere interesses he. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
BURP!!!!! :o |
Bless U....:o |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Bless U....:o |
Thank you, sir. :p
:o |
|
|
| jp |
| Ik kan de woorden Tiesto, Ibiza en 538 niet meer horen :nervous: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik kan de woorden Tiesto, Ibiza en 538 niet meer horen :nervous: |
Ik ga eisen dat morgen op het werk een andere zender aangaat :o |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Ik kan de woorden Tiesto, Ibiza en 538 niet meer horen :nervous: |
Hi, JP. :)
Now this....(borrowed from TOTA)
OMGWTFTiëstoBBQ!
 |
|
|
| Creamfields23 |
| Good to have you back Krysta :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Good to have you back Krysta :stongue: :stongue: :stongue: |
Life goes on. :thepirate :whip: |
|
|
|
|