|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| het leven is op het moment chill hahaha |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Remy D
het leven is op het moment chill hahaha |
Your new avatar is awesome...And I'm still loving the sig. :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
Your new avatar is awesome...And I'm still loving the sig. :D |
thnx dude :tongue2 |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Remy D
thnx dude :tongue2 |
:toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Nogmaals burp......net ontbijt gehad op me werk ivm een voorpremiere van de nieuwe Delta Lloyd reclame......de minst leuke uit de reeks als je het mij vraagt. |
|
|
| basvh |
benn weer op www.s-live.nl
beetje mixen, beetje praten, beetje drinken |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nogmaals burp......net ontbijt gehad op me werk ivm een voorpremiere van de nieuwe Delta Lloyd reclame......de minst leuke uit de reeks als je het mij vraagt. |
die met dat beeld? vond hem wel leuk, maar minder leuk als de vorigen idd! |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Birp :crazy: |
:o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Muppy
die met dat beeld? vond hem wel leuk, maar minder leuk als de vorigen idd! |
Nee een hele nieuwe is nog nie op de tv geweest. "Hackman" heet de commercial, het gaat over de twee hackers die een hele stad platgooien......"zeker Delta Lloyd" |
|
|
| MaGiK54 |
| Tering hiero een hele foute link uit het Music-forum over een "Nazi feessie"......http://housewitz.tripod.com :wtf: :wtf: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|