|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 215)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| hey JP, van wie is die quote in je sig :o |
|
|
| ZZandirt |
| dat is ècht ziek joh... |
|
|
| robin |
| Geroosterd bruin brood met kaas :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by robin
Geroosterd bruin brood met kaas :) |
Tosti ham en kaas... |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tosti ham en kaas... |
...met curry! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
...met curry! |
Bah....nee met heinz ketchup |
|
|
| eieregooie |
Hahahaha...
Er zat bij mij op de middelbare school een beetje een nichterige kerel in me klas die echt helemaal Mariah Carey addict was. Zijn hele kamer behangen met posters enzo en naar alle concerten van haar waar ie maar kon komen... Op een gegeven moment kwam die Carey naar Nederland en deelde in een of andere platenzaak handtekeningen uit, en natuurlijk was SBS Shownieuws ofzo daarbij. Die kerel was daar natuurlijk aanwezig en is al jankend op TV gekomen... Dikke lol natuurlijk op school en die kerel is ook weken lang niet op school verschenen. Alleen... Heb ik het nooit gezien :mad:
Toen zag ik vandaag opeens deze commercial op TV :D
http://www.xxs.nl/mediafiles/telfort3.swf |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hahahaha...
Er zat bij mij op de middelbare school een beetje een nichterige kerel in me klas die echt helemaal Mariah Carey addict was. Zijn hele kamer behangen met posters enzo en naar alle concerten van haar waar ie maar kon komen... Op een gegeven moment kwam die Carey naar Nederland en deelde in een of andere platenzaak handtekeningen uit, en natuurlijk was SBS Shownieuws ofzo daarbij. Die kerel was daar natuurlijk aanwezig en is al jankend op TV gekomen... Dikke lol natuurlijk op school en die kerel is ook weken lang niet op school verschenen. Alleen... Heb ik het nooit gezien :mad:
Toen zag ik vandaag opeens deze commercial op TV :D
http://www.xxs.nl/mediafiles/telfort3.swf |
hahahahahahhah
wat een 'gozer' :stongue: |
|
|
| Tim81 |
| haha, beetje nichterig! 100% GAY! |
|
|
| eieregooie |
| Hij is ook officieel homo tegenwoordig geloof ik... Alleen toen wist ie dat zelf nog niet :p |
|
|
| AirPole |
Haha! Vet mooi Ei! Wel balen voor die kerel dat ie dan nu gewoon in een reclame zit. Denk je dat het eindelijk afgesloten is.....
:stongue: |
|
|
|
|