|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 137)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| papapaaPAPAPA :wtf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
papapaaPAPAPA :wtf: |
WTF ben jij aan het doen met je papapapapapapa? Heb je weer vrouwen zwanger gemaakt? |
|
|
| eieregooie |
| Nee, ik heb gewoon aandacht nodig :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwhaha, zeer goed man! :p Ik wil dat item zien! :D Bij ons hadden we die opdrachten niet. :p Willen jullie mij niet inhuren? :D |
hij wordt uitgezonden op amerikaanse kabel tv met 16 miljoen klanten. Verder op stads tv en universiteit tv. Ook komt het op internet te staand. Het wordt een soort tv magazine programma (denk aan boulevard maar dan zonder roddels en kwalbert) met items. Wij maken de items maar moeten ook heel het studio gedeelte doen.
Regiseur
Camera
AUdio
floor manager
set bouwen
presenteren
enz enz
Die items moeten we ook helemaal zelf doen. We hebben zelf het corvette evenement gevonden, interview doen we zaterdag. Ook alle interviews moeten we zelf voorbereiden. Wel met hulp van amerikaanse leraren.
Gister trouwens stukje route 66 gereden naar het bowlen. Echt vet. 1 rondje daar met 2 bacos, 5 colas en 2 water=11 dollar. Echt goedkoop.
Apple Specs:
Nieweste 15 inch super drive
met 1 gig internt
80 gb harddisk
dual 128 video
:crazy: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
hij wordt uitgezonden op amerikaanse kabel tv met 16 miljoen klanten. Verder op stads tv en universiteit tv. Ook komt het op internet te staand. Het wordt een soort tv magazine programma (denk aan boulevard maar dan zonder roddels en kwalbert) met items. Wij maken de items maar moeten ook heel het studio gedeelte doen.
Regiseur
Camera
AUdio
floor manager
set bouwen
presenteren
enz enz
Die items moeten we ook helemaal zelf doen. We hebben zelf het corvette evenement gevonden, interview doen we zaterdag. Ook alle interviews moeten we zelf voorbereiden. Wel met hulp van amerikaanse leraren.
Gister trouwens stukje route 66 gereden naar het bowlen. Echt vet. 1 rondje daar met 2 bacos, 5 colas en 2 water=11 dollar. Echt goedkoop.
:crazy: |
Zeeeeeer vet man. :D Echt zeer goeie ! Geef effe aan wanneer die link op internet er is. dan kiek ik effe. :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zeeeeeer vet man. :D Echt zeer goeie ! Geef effe aan wanneer die link op internet er is. dan kiek ik effe. :p |
dat basketball filmpje heb ik nog op me ipod staan. zal ik van de week ff uppen. |
|
|
| Esrem |
| Ei hangt bij mij rond :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ei hangt bij mij rond :D |
Is hij je aan het stalken :p? |
|
|