return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 230)
View this Thread in Original format
jp
Sleeping time :)
jp
Paris Hilton op Decibel Outdoor :eyes:

Tim81
Jahoor....

'Dit jaar is zonniger dan normaal'

Volgens de cijfers van het meteorologisch basisstation van het KNMI op De Kooy is 2005 tot op heden zonniger verlopen dan normaal. Het station telde tot en met deze week zo'n 1275 zonuren tegenover een 'normaal' aantal van 1228 uur. Ondanks de natte weken van eind juli en begin augustus valt het dus alles mee met het slechte weer. ,,Maar de mensen onthouden alleen de laatste regenachtige periode'', stelt H. Geurts van het KNMI.

Natuurlijk was het eind juli en begin augustus huilen met de pet op. Geurts zal dat ook niet ontkennen. ,,We hebben inderdaad de laatste tien, elf dagen van juli en de eerste dagen van augustus erg somber weer gehad. En zeker in de regio Den Helder was het donkerder dan normaal. Volgens onze gegevens is het in het noordwesten altijd zonniger dan in het zuidoosten. Dat was nu juist andersom en dat gebeurt niet vaak. Meestal heeft de Noordkop juist meer zon omdat de wind van zee de wolken verder het land in drijft. In juli was het juist in Limburg zonniger.''

Volgens de KNMI-woordvoerder heeft de kleine plus boven het normale aantal zonuren vooral te maken met de zonnige wintermaanden en het voorjaar. ,,We hebben eigenlijk een prima jaar achter de rug wat zon betreft. De wintermaanden waren erg zonnig en ook het voorjaar was goed. Maar door die laatste weken slecht weer in de zomermaanden heeft iedereen het gevoel dat het al tijden regent. En dat is dus niet het geval.''
MaGiK54
quote:
Originally posted by Tim81
Jahoor....

'Dit jaar is zonniger dan normaal'

Volgens de cijfers van het meteorologisch basisstation van het KNMI op De Kooy is 2005 tot op heden zonniger verlopen dan normaal. Het station telde tot en met deze week zo'n 1275 zonuren tegenover een 'normaal' aantal van 1228 uur. Ondanks de natte weken van eind juli en begin augustus valt het dus alles mee met het slechte weer. ,,Maar de mensen onthouden alleen de laatste regenachtige periode'', stelt H. Geurts van het KNMI.

Natuurlijk was het eind juli en begin augustus huilen met de pet op. Geurts zal dat ook niet ontkennen. ,,We hebben inderdaad de laatste tien, elf dagen van juli en de eerste dagen van augustus erg somber weer gehad. En zeker in de regio Den Helder was het donkerder dan normaal. Volgens onze gegevens is het in het noordwesten altijd zonniger dan in het zuidoosten. Dat was nu juist andersom en dat gebeurt niet vaak. Meestal heeft de Noordkop juist meer zon omdat de wind van zee de wolken verder het land in drijft. In juli was het juist in Limburg zonniger.''

Volgens de KNMI-woordvoerder heeft de kleine plus boven het normale aantal zonuren vooral te maken met de zonnige wintermaanden en het voorjaar. ,,We hebben eigenlijk een prima jaar achter de rug wat zon betreft. De wintermaanden waren erg zonnig en ook het voorjaar was goed. Maar door die laatste weken slecht weer in de zomermaanden heeft iedereen het gevoel dat het al tijden regent. En dat is dus niet het geval.''



:o
jp
Busje komt zo





Muppy
quote:
Originally posted by jp
Busje komt zo
plaatjes


waar is dat dan?:D
jp
Kralingse Zoom schijnt
MaGiK54
Eet smakelijk mensen.....
New Wave
quote:
Originally posted by MaGiK54
Eet smakelijk mensen.....


Dat hangt helemaal van me moeder af.
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
Dat hangt helemaal van me moeder af.



Mooi waren die tijden dat ik nog thuis woonde en me moeder altijd een heerlijk potje eten voor me klaarmaakte.....:p

Muppy
quote:
Originally posted by jp
Kralingse Zoom schijnt


hmmm vandaag geweest en er was al niks meer van te zien?:conf:
jp
Armin staat in de Nieuwe Revu en Housewitz ook :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 
Privacy Statement