|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 230)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Paris Hilton op Decibel Outdoor :eyes:
 |
|
|
| Tim81 |
Jahoor....
'Dit jaar is zonniger dan normaal'
Volgens de cijfers van het meteorologisch basisstation van het KNMI op De Kooy is 2005 tot op heden zonniger verlopen dan normaal. Het station telde tot en met deze week zo'n 1275 zonuren tegenover een 'normaal' aantal van 1228 uur. Ondanks de natte weken van eind juli en begin augustus valt het dus alles mee met het slechte weer. ,,Maar de mensen onthouden alleen de laatste regenachtige periode'', stelt H. Geurts van het KNMI.
Natuurlijk was het eind juli en begin augustus huilen met de pet op. Geurts zal dat ook niet ontkennen. ,,We hebben inderdaad de laatste tien, elf dagen van juli en de eerste dagen van augustus erg somber weer gehad. En zeker in de regio Den Helder was het donkerder dan normaal. Volgens onze gegevens is het in het noordwesten altijd zonniger dan in het zuidoosten. Dat was nu juist andersom en dat gebeurt niet vaak. Meestal heeft de Noordkop juist meer zon omdat de wind van zee de wolken verder het land in drijft. In juli was het juist in Limburg zonniger.''
Volgens de KNMI-woordvoerder heeft de kleine plus boven het normale aantal zonuren vooral te maken met de zonnige wintermaanden en het voorjaar. ,,We hebben eigenlijk een prima jaar achter de rug wat zon betreft. De wintermaanden waren erg zonnig en ook het voorjaar was goed. Maar door die laatste weken slecht weer in de zomermaanden heeft iedereen het gevoel dat het al tijden regent. En dat is dus niet het geval.'' |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Jahoor....
'Dit jaar is zonniger dan normaal'
Volgens de cijfers van het meteorologisch basisstation van het KNMI op De Kooy is 2005 tot op heden zonniger verlopen dan normaal. Het station telde tot en met deze week zo'n 1275 zonuren tegenover een 'normaal' aantal van 1228 uur. Ondanks de natte weken van eind juli en begin augustus valt het dus alles mee met het slechte weer. ,,Maar de mensen onthouden alleen de laatste regenachtige periode'', stelt H. Geurts van het KNMI.
Natuurlijk was het eind juli en begin augustus huilen met de pet op. Geurts zal dat ook niet ontkennen. ,,We hebben inderdaad de laatste tien, elf dagen van juli en de eerste dagen van augustus erg somber weer gehad. En zeker in de regio Den Helder was het donkerder dan normaal. Volgens onze gegevens is het in het noordwesten altijd zonniger dan in het zuidoosten. Dat was nu juist andersom en dat gebeurt niet vaak. Meestal heeft de Noordkop juist meer zon omdat de wind van zee de wolken verder het land in drijft. In juli was het juist in Limburg zonniger.''
Volgens de KNMI-woordvoerder heeft de kleine plus boven het normale aantal zonuren vooral te maken met de zonnige wintermaanden en het voorjaar. ,,We hebben eigenlijk een prima jaar achter de rug wat zon betreft. De wintermaanden waren erg zonnig en ook het voorjaar was goed. Maar door die laatste weken slecht weer in de zomermaanden heeft iedereen het gevoel dat het al tijden regent. En dat is dus niet het geval.'' |
:o |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Busje komt zo
plaatjes |
waar is dat dan?:D |
|
|
| jp |
| Kralingse Zoom schijnt |
|
|
| MaGiK54 |
| Eet smakelijk mensen..... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Eet smakelijk mensen..... |
Dat hangt helemaal van me moeder af. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat hangt helemaal van me moeder af. |
Mooi waren die tijden dat ik nog thuis woonde en me moeder altijd een heerlijk potje eten voor me klaarmaakte.....:p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Kralingse Zoom schijnt |
hmmm vandaag geweest en er was al niks meer van te zien?:conf: |
|
|
| jp |
| Armin staat in de Nieuwe Revu en Housewitz ook :D |
|
|
|
|