|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by @win
Jij bent je zaad voor de avond ook weer kwijt begrijp ik :rolleyes: |
I push my seeed in her bush for life
nee geen zaad kwijt gvd, vrouwen die zeggen dat ze op je wachten en snel weggaan en niet meer hun telefoon opnemen zuigen! :( |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
I push my seeed in her bush for life
nee geen zaad kwijt gvd, vrouwen die zeggen dat ze op je wachten en snel weggaan en niet meer hun telefoon opnemen zuigen! :( |
Zeg meneer middagdutje, ze willen dan klaarblijkelijk ander zaad hebben
:toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
I push my seeed in her bush for life
nee geen zaad kwijt gvd, vrouwen die zeggen dat ze op je wachten en snel weggaan en niet meer hun telefoon opnemen zuigen! :( |
"vrouwen" he.... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
"vrouwen" he.... |
okay okay BITCHES dan :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by @win
Zeg meneer middagdutje, ze willen dan klaarblijkelijk ander zaad hebben
:toothless |
:( |
|
|
| DJ_Siesta |
| jullie nog wat meegemaakt vanavond? |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
:( |
Ook voor jou is ooit een rol in het voortplantingsproces van deze aardkloot weggelegd ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by @win
Ook voor jou is ooit een rol in het voortplantingsproces van deze aardkloot weggelegd ;) |
goh!!! je meent het :cool: , volgens mij was jij altijd de slimste in de klas ofniet :p :p |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jullie nog wat meegemaakt vanavond? |
Een avondje kroeg zonder mijn vriendin. Je weet toch pas wat je mist, als ze er niet is ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by @win
Een avondje kroeg zonder mijn vriendin. Je weet toch pas wat je mist, als ze er niet is ;) |
haha arme jongen :) ! ik moest weer eens plaatjes draaien in de lokale top40 togo :cool: ! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
haha arme jongen :) ! ik moest weer eens plaatjes draaien in de lokale top40 togo :cool: ! |
Och ik heb me best vermaakt met mijn vrienden, maar ja je mist toch iets in je ene hand waarmee je geen glas vasthoudt ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by @win
Och ik heb me best vermaakt met mijn vrienden, maar ja je mist toch iets in je ene hand waarmee je geen glas vasthoudt ;) |
ik vind uitgaan met vriendin niks aan, ga liever met vrienden ouwehoeren en lekker lam gaan
als je vriendin erbij is moet je je altijd zo inhouden vind ik :) |
|
|
|
|