|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
hier in de stad kom ik nooit, dat jij nou weet wat voor een kansloze dingen hier gebeuren op zaterdag avond zegt denk ik meer over jou dan over de stad waar ik woon :happy2: |
Aangezien ik 5 jaar geleden voor het laatst in Amersfoort ben weze stappen zegt het helemaal niets over mij. :p Keietrekker :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
Aangezien ik 5 jaar geleden voor het laatst in Amersfoort ben weze stappen zegt het helemaal niets over mij. :p Keietrekker :D |
zal je een kei naar je kop pleuren als ik je zie :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
zal je een kei naar je kop pleuren als ik je zie :D |
Neem je al je matties uit je flat ook mee dan?:p |
|
|
| SnuggLe |
| Zucht, bestond Nexus nog maar.............. *droomt weg* |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo ff csi kijken.....:) |
|
|
| jp |
| Zucht bestond Digital Overdose nog maar |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zucht, bestond Nexus nog maar.............. *droomt weg* |
13mei geeft johan (UP) weer een feestje :D
als ik weer een blik heb ga ik misschien wel ff kijken.. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
13mei geeft johan (UP) weer een feestje :D
als ik weer een blik heb ga ik misschien wel ff kijken.. |
We zagen je nog in een schim op awakenings. 3 keer feesten in het weekend een beetje over :)? |
|
|
| eieregooie |
| ik heb nog nooit zo vaak achtert elkaar op close geklikt :p |
|
|
| jp |
| Hey, het is toch on-topic? :conf: |
|
|
| New Wave |
Ja, wat zeur je nou met je closen!
Beetje respect voor mijn smaak ja!
Je sluit toch al die SK en Tostie threads ook niet!
Nazi regime hier! |
|
|
|
|