|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 246)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
rustig hier :( |
Dat kwam omdat ik in het vliegtuig zat.....sta nu op Koala Loempia....na te genieten van 11.5 uur vliegen....met in de wetenschap dat ik over 3.5 uur....weer 6 uur in zo'n stink vliegtuig kan gaan zitten.....
Toch fijn dat ze even voor het landen vermelden dat drugssmokkel stout wordt bevonden hiero in K.L. Even expliciet vermelden dat er de doodstraf erop staat......en rara rara in welke taal ze dit het eerste moesten vermelden.....u raadt goed in het Nederlands......:toothless
Gaat rookhok zoeken hiero, schijnen erg anti-roken te zijn....dus in een hokkie van twee bij twee mag ik gaan staan.....:o |
|
|
| ZZandirt |
yepzz... niet je rook uitademen en ZEKER niet je peukie weggooien. (erop kauwen is ECHT gezonder:D)
have fun dude!! en je weet het: als je plezier met kangaroes moet gaan maken...: WEL VEILIG GRAAG je weet niet wat voor ziektes die beesten allemaal hebben tegenwoordig......
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| basvh |
| Waarom is een 60 gig Ipod Video gewoon 439 Euro!!! Stelletje afzetters daar bij apple! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basvh
Waarom is een 60 gig Ipod Video gewoon 439 Euro!!! Stelletje afzetters daar bij apple! |
waarom wil je zo'n ding überhaupt?? :haha: :haha: :haha:
swelleen bult centen voor zo'n gadget.. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dat kwam omdat ik in het vliegtuig zat.....sta nu op Koala Loempia....na te genieten van 11.5 uur vliegen....met in de wetenschap dat ik over 3.5 uur....weer 6 uur in zo'n stink vliegtuig kan gaan zitten.....
Toch fijn dat ze even voor het landen vermelden dat drugssmokkel stout wordt bevonden hiero in K.L. Even expliciet vermelden dat er de doodstraf erop staat......en rara rara in welke taal ze dit het eerste moesten vermelden.....u raadt goed in het Nederlands......:toothless
Gaat rookhok zoeken hiero, schijnen erg anti-roken te zijn....dus in een hokkie van twee bij twee mag ik gaan staan.....:o |
Hehe saai vliegveld daar in Kuala Lumpur of niet :D Ik had "gelukkig" vertraging vanuit Amsterdam dus ik kon meteen door naar het vliegtuig richting Perth ;) Nog beetje kunnen gamen aan boord? ;) |
|
|
| jp |
2 uur werk, 8 poetsdoeken en een halve fles autowax later:

En nu maar hopen dat het nog effe mooi weer blijft :D |
|
|
| ZZandirt |
| missed a spot.....:cool: :cool: |
|
|
| jp |
Die Shelby bike bij American Chopper was goed gelukt :eyes:
 |
|
|
| New Wave |
JP!!!!!! Zijnjouw witte draden van je plantjes al bruin?!?!?
Mijn uiteinden beginnen wat kleuring te krijgen.
Heb nog een weekje nodig denk ik. De blaadjes in de toppen zit al onder de spikkels. Gata d egoeie kant op. |
|
|
| jp |
Ik heb 'm al geprobeerd :D
:crazy: <---- |
|
|
| New Wave |
Ik zal morgen even een foto van mijn toppen maken.
Moet eerst wel 25 kilometer rijden om een goeie camera op te halen. :s |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe saai vliegveld daar in Kuala Lumpur of niet :D Ik had "gelukkig" vertraging vanuit Amsterdam dus ik kon meteen door naar het vliegtuig richting Perth ;) Nog beetje kunnen gamen aan boord? ;) |
Vliegvelden zijn altijd saai.....gelukkig hadden ze (trage) internet gratis :)
Games in het vliegtuig zogen (geen snes-gemas), maar nog wel Baman Returns, Mr & Mrz Smith, War of the World en een afl. van CSI zitten kijken....dus ben me vlucht redelijk doorgekomen. |
|
|
|
|