|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 185)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Best progressive driving song? :eek: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Best progressive driving song? :eek: |
Oh, so THAT's what it is. :o |
|
|
| jp |
| Radar Love is a rock song ;) |
|
|
| MaGiK54 |
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Moet werken :( |
En terecht....:o |
|
|
| MaGiK54 |
| Whoaoaoaoa.....wat een losers zijn er toch die naar 538 luisteren. De hele week kan je weekie Ibiza winnen, je moet bellen wanneer je een nummer van Tiesto voorbij hoort komen. Net was Till I come van ATB.....telefoonlijn bij 538 plat, want iedereen dacht dat dit Tiesto was....:o |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whoaoaoaoa.....wat een losers zijn er toch die naar 538 luisteren. De hele week kan je weekie Ibiza winnen, je moet bellen wanneer je een nummer van Tiesto voorbij hoort komen. Net was Till I come van ATB.....telefoonlijn bij 538 plat, want iedereen dacht dat dit Tiesto was....:o |
whahaha meen je dat?:D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whoaoaoaoa.....wat een losers zijn er toch die naar 538 luisteren. De hele week kan je weekie Ibiza winnen, je moet bellen wanneer je een nummer van Tiesto voorbij hoort komen. Net was Till I come van ATB.....telefoonlijn bij 538 plat, want iedereen dacht dat dit Tiesto was....:o |
hahahaha lol:D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Asperge
hahahaha lol:D |
En dan horen ze straks een nummer van ISOS4 en dan belt er niemand. Noobs. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Muppy
whahaha meen je dat?:D |
Dit verzin je toch nie....:toothless |
|
|
|
|