|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Bioscoop ;)
| quote: | Originally posted by Muppy
anders dan wil ik wel ff vragen of ze jouw naam in deze titel willen zetten als soort van eerbetoon:p |
Done btw :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
hij is call agent voor de locale escort service, toch?
overwerk wordt betaald in nature :wtf: |
:stongue: |
|
|
| eieregooie |
| Dat ook jah :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Bioscoop ;)
Done btw :D |
nu nog dan?
ja alle eer aan new wave!:tongue3 |
|
|
| eieregooie |
| Mja, meestal om uurtje of 1 klaar... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Mja, meestal om uurtje of 1 klaar... |
okeee dan...
neem je toevallig ook wel eens films op!? of doe je daar nie aan?:p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
'Klaar' ja :p |
hahaha |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Muppy
aangezien mijn comp vastloopt bij het openen van de andere, |
Dat vastlopen heeft totaal nix te maken met de grote van een draad.
Dus waarom een nieuwe?
En waarom die ander dicht mod? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Muppy
okeee dan...
neem je toevallig ook wel eens films op!? of doe je daar nie aan?:p |
Haha, screeners zuigen grotetijd dus nee |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by eXos
Dat vastlopen heeft totaal nix te maken met de grote van een draad.
Dus waarom een nieuwe?
En waarom die ander dicht mod? |
Omdat 1 genoeg is en Swamps niet bepaald dol is op grote threads. Dus nu er toch een nieuwe is dan maar hier verder... |
|
|
|
|