Originally posted by Phortje
hard aan t werk.... *kuch* :o
Hard aan het testen hiero.......burp
New Wave
owhhh wat is het verschrikkelijk om 13:00 uit je nest te komen rollen.:toocool:
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
owhhh wat is het verschrikkelijk om 13:00 uit je nest te komen rollen.:toocool:
:o
Phortje
ik heb medelijden met je... :p
robin
Op dit moment ligt nlta slechts 13.230 posts achter op de kuilengravers :o
Phortje
quote:
Originally posted by robin
Op dit moment ligt nlta slechts 13.230 posts achter op de kuilengravers :o
-1!
MaGiK54
De kuilengravers zijn een stelletje spemmerts....bv per feest minimaal 3 draden....aankondiging, rollcall en een reviewdraad...:o
Phortje
quote:
Originally posted by MaGiK54
De kuilengravers zijn een stelletje spemmerts....bv per feest minimaal 3 draden....aankondiging, rollcall en een reviewdraad...:o