|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 187)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Een nieuw record in het vrouwentennis. Tennister Maria Sharapova heeft namelijk een geluidsrecord gevestigd. De tennisster, bekend om haar gekreun tijdens de wedstrijd, heeft tijdens de tweede ronde van Wimbledon een schreeuw gegeven met een geluidsniveau van 101,2 decibel.
Hiermee liet zij Monica Seles ver achter zich. Zij kwam nooit verder dan 93 decibel. Ter vergelijking, een F16 op 600 meter hoogte veroorzaakt 95 decibel, een politiesirene gemiddeld zo'n 100 decibel.
Sharapova, de winnares van vorig jaar, bereikte behalve de hardste schreeuw ooit tijdens een tenniswedstrijd ook de derde ronde van het grastoernooi. |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by jp
Een nieuw record in het vrouwentennis. Tennister Maria Sharapova heeft namelijk een geluidsrecord gevestigd. De tennisster, bekend om haar gekreun tijdens de wedstrijd, heeft tijdens de tweede ronde van Wimbledon een schreeuw gegeven met een geluidsniveau van 101,2 decibel.
Hiermee liet zij Monica Seles ver achter zich. Zij kwam nooit verder dan 93 decibel. Ter vergelijking, een F16 op 600 meter hoogte veroorzaakt 95 decibel, een politiesirene gemiddeld zo'n 100 decibel.
Sharapova, de winnares van vorig jaar, bereikte behalve de hardste schreeuw ooit tijdens een tenniswedstrijd ook de derde ronde van het grastoernooi. |
Duik je met die chick t bed in... ben je volgende dag doof. :wtf: |
|
|
| jp |
| Ik stop Sjappie's mond zo vol dat er van schreeuwen weinig komt :disbelief |
|
|
| DarkAngel |
| Have a great weekend, NLTA. :) |
|
|
| New Wave |
| You fatass lover! |
|
|
| robin |
| Whehe.. Ik heb dus 2 kleine buurjongetjes die 'watskeburt' helemaal te gek vinden.. zo dacht ik tenminste, al keer of 3-4 dat de auto op de oprit staat met de muziek behoorlijk hard, allemaal handjes in de lucht etc etc, normaal stappen daarna dus de buurman + 1 of 2 kinders uit. Nu net weer, maar dan zonder kinders :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
Have a great weekend, NLTA. :) |
U too....burp....:o |
|
|
| basd |
Een kleine felicitatie voor onze NLTA-Kai Tracid-geilnicht is wel op zijn plaats denk ik.
 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Een kleine felicitatie voor onze NLTA-Kai Tracid-geilnicht is wel op zijn plaats denk ik.
|
Rofl.....:tongue2 |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by New Wave
You fatass lover! |
:wtf:
| quote: | Originally posted by basd
|
:stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: |
|
|
| jp |
| The Force is strong Darthangel |
|
|
|
|