|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 249)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| jij past je bericht ook snel aan techno maniac |
|
|
| New Wave |
| ja, zat naderhand te denken wat het nou toevoegt. Helemaal niets dus heb ik het were weggehaald :p |
|
|
| basvh |
| maar anywayz ga ff kijken of me vriendin nog beetje aardig voor me is. ben alweer een half uur te laat |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
maar anywayz ga ff kijken of me vriendin nog beetje aardig voor me is. ben alweer een half uur te laat |
Nooit telaat komen, kan tegen je gebruikt worden. |
|
|
| jp |
| Trek in een satekroket |
|
|
| ZZandirt |
NeoWave
drum&bass addict !!
Registered: Jan 2004
Location: En perdition...
heb jij een Frans neefje NW?? de drumandbass tak van je moeders kant zegmaar?? |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nooit telaat komen, kan tegen je gebruikt worden. |
:whip: :whip: :whip: :whip:
vrouwen zeuren altijd dat je te vroeg komt.....:cool: :cool:
je moet gewoon komen als zij daar aan toe is zeg maar...:D:D |
|
|
| jp |
| Vrouwen waarderen het als je het komen zo lang mogelijk uitsteld |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nooit telaat komen, kan tegen je gebruikt worden. |
nu weet ik waarom je geen vriendin hebt....:D:D:D
ben jij trouwens verantwoordelijk geweest voor die close-up (4secs) van een lelijkerd met een dikke jointin zijn bakkus??? (Groningen-ADO)
(om nog maar te zwijgen over de eindredacteur van het verhaaltje...:D
zeker vernieuwend. bij de nos zie je dat alleen op het journaal..... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
NeoWave
drum&bass addict !!
Registered: Jan 2004
Location: En perdition...
heb jij een Frans neefje NW?? de drumandbass tak van je moeders kant zegmaar?? |
Lees het nu pas. Originele naam zeg. :p Kutfransen!
Maaruh, ik kom bijna nooit te laat. :p Ik geef ook nooit antwoord op gevaarlijke vragen. :p Soms kan je maar beter j
e mond houden dan dat je een stoot voor je smoel krijgt :p
Nee die close was niet van mij :p Ik was bij AZ-Willem II :p Die shots van Van gaal, die waren van mij :p Was jij die lelijkerd met die jpint in je mond dan :p? |
|
|
|
|