|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 178)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ik word gescreend door de marresjousee. Zal wel loslopen denk ik ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik word gescreend door de marresjousee. Zal wel loslopen denk ik ;) |
Analprobe ?
 |
|
|
| robin |
Heeft u vrienden of bekenden in het midden-oosten?
Ik wil volgend jaar graag op stage bij de klm, krijg ik ook al die zooi heb ik al begrepen :stongue: |
|
|
| Chicane |
Ik heb gesolliciteerd voor de KMAR ooit eens, best goed te doen, tot die kut snollie van een zieltjesknijper van die kansloze vragen ging stellen hoe mijn relatie is met mijn ouders, vrienden, hoevaak ik uit ga etc.. toen ik antwoorde dat ik niet drinkte en niet zo heel regelmatig uitging werd ik afgewezen omdat ik vaker uit moet gaan, meer bier moet drinken met vrienden en mijn diepste gevoelens bespreekbaar moet maken.. yeah right, de KMAR zit dus op soldaatjes te wachten die graag bloemen plukken, de vogeltjesdans kunnen dromen en die regelmatig praatbijeenkomsten houden bij de lokale A.A.
Geen wonder dat de Landmacht die KMAR kneusjes wel kunnen schieten :p |
|
|
| jp |
Ik ken wel een of twee beroepssoldaten die naar hardstyle feesten gaan en daar een pilletje wegtikken :D
Tja wat moet je anders na 6 maanden Iraq of Bosnie |
|
|
| MaGiK54 |
Ik ken wel een of twee beroepssoldaten die naar hardstyle feesten gaan en daar een pilletje wegtikken :D
Tja wat moet je anders na 6 maanden Iraq of Bosnie |
Ken ook een stel Irakganger, die via particuliere beveiligingsbedrijven daar zitten, als ze terug in NL zijn, gaan die ook volledig los....voornamelijk aan de zuip..... |
|
|
| New Wave |
KMAR zijn inderdaad lijers. Ze flitsen zelfs op de legerbasis.:D
Moest vorige maand op de landmachtdagen in schaarsbergen werken en toen sprak ik veel militairen. Lopen allemaal te zeiken op die gasten, prachtig. :p |
|
|
| jp |
| Mocht je wel al die super classified wapensystemen filmen? :p |
|
|
| New Wave |
Mocht je wel al die super classified wapensystemen filmen? :p |
Is niet classified hoor. alles is te vinden op internet :p |
|
|
| jp |
| Niet de vuile bommen, vliegende schotels met plasma aandrijving, onzichtbare tanks en natuurlijk de legerrobots vermomd als prostituee :o |
|
|
| ZZandirt |
had laatst nog een botsing met zo'n onzichtbare tank....
zeggen ze: "kijk eens uit je doppen man!! Zag je ons niet...???"
en de verzekering noemt het een "Eenzijdig ongeval".....
:d |
|
|
| New Wave |
Niet de vuile bommen, vliegende schotels met plasma aandrijving, onzichtbare tanks en natuurlijk de legerrobots vermomd als prostituee :o |
Neu, alleen maar groene tanks. Wel veel vrouwelijke militairen, maar dat waren geen hoeren. :p |
|
|
|
|