| robin |
Verdomme, dat is toch wel lekker thuis komen met dit weer!
maar dan is nu de tijd gekomen om weer te kappen met zuipen enzo en op het strand liggen, morgen begint het oude bekende verhaal weer :(
pats boem 7 > 4 stage, vrijdag 7 tot 2, dan 2 tot 5 extra natuurkunde.. godsamme, op vrijdag ook echt :whip:
:(:(:( |
|
|