|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 149)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Las vegas viel toch ernstig tegen.
ZN grote stad en dan de normale clubs sluiten om 4 uur.
De school wilde ook geld besparen door buiten het weekend te gaan en in een niet zo vet hotel te zitten. Het viel dus tegen.
EN jah tiesto draaide daar afgelopen weekend en deep dish maar 125 dollar intree gaat mij toch echt te ver. Een dag later kwam ik tiesto wel tegen in een rnb/hiphop afterhours club. Erg geinig. Een korte chat gehad. Op het eind van de avond kwam ie nog langs om me gedag te zeggen en nog een prettige avond te wensen. Haha echt geinig.
Ook zat er nog een hollywoodsletje daar in de club. Kan niet echt op naam komen maar het was zn eentje die altijd bij de hiltons loopt. |
|
|
| New Wave |
Ben jij dat met die camera? :D Wat is dat voor camera trouwens? Ziet er wel erg oud uit. :p Wie is die brunette? 
Is dat filmpje al online :p? Ik wil hem zien. :D |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben jij dat met die camera? :D Wat is dat voor camera trouwens? Ziet er wel erg oud uit. :p Wie is die brunette? 
Is dat filmpje al online :p? Ik wil hem zien. :D |
:eyes:
 |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Engeltje
Scheikunde... WHAAAAAAAAA, en, komt er nog een examenfeestje??? ;) |
ja vrijdag heeft armada iets voor me geregeld:p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Phortje
mogguh! :o |
Good morning......weer hard aanet werk...:o |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Good morning......weer hard aanet werk...:o |
uhu... hoe hou ik het vol :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Phortje
uhu... hoe hou ik het vol :o |
Idem hier, krijg strax om 2 uur grote re-organisatie plannen te horen.....net al gehoord waar ik kom te zitten in de nieuwe organisatie.....maar dat mag ik nog niet bekend maken.....:o |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Idem hier, krijg strax om 2 uur grote re-organisatie plannen te horen.....net al gehoord waar ik kom te zitten in de nieuwe organisatie.....maar dat mag ik nog niet bekend maken.....:o |
vertel 't! vertel 't! :p
Je gaat naar 't management of wat? :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Phortje
vertel 't! vertel 't! :p
Je gaat naar 't management of wat? :o |
Was het maar zo'n feest ik blijf senior medewerker maar dan onder een andere teamleider......net mijn functioneringsgesprek gehad....en iedereen wilde mij hebben binnen zijn team...dus das wel leuk om te horen.... |
|
|
|
|