|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| :o kan niemand ff l33t haxxen zodat ze minder posts hebben :wtf: |
|
|
| Tim81 |
| geven we ons bij voorbaat over.... |
|
|
| Tim81 |
| of trekken we nog eenmaal ten strijde! |
|
|
| Tim81 |
| Vanavond zullen onze buren toch ook wel voetbal gaan kijken... |
|
|
| Tim81 |
| echt een diepterecord aan posts volgens mij vandaag op NLTA... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
echt een diepterecord aan posts volgens mij vandaag op NLTA... |
deze hele maand.....:o |
|
|
| moogwai |
+ 1
Op de pizza die ik net gegeten heb :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Mmmmmmmm, heb Friesche Vlag roomvla met stukjes cake, vanille.....das goeie :tongue2 |
|
|
| Tim81 |
| trainen, voetbal kijken in de kantine... vanavond misschien nog wat posten... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by moogwai
+ 1
Op de pizza die ik net gegeten heb :) |
+1
Ook eentje van mij dan....burp... |
|
|
| Matthijs |
| Net Chinees gegeten, straks naar 'Meet the Fockers'. Ik ben benieuwd! |
|
|
|
|