|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eXos
Dat vastlopen heeft totaal nix te maken met de grote van een draad.
Dus waarom een nieuwe?
En waarom die ander dicht mod? |
hmmm beetje gek dattie op vrijwel elke computer waar ik die thread wil openen stukken trager gaat, waardoor ik soms heel mn internet af moet sluiten...
waardoor er ook niet zoveel gespamt word....en aangezien de duitsers er aan komen... |
|
|
| jp |
| kuilen graven kunnen wij ook :o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Muppy
hmmm beetje gek dattie op vrijwel elke computer waar ik die thread wil openen stukken trager gaat, waardoor ik soms heel mn internet af moet sluiten...
waardoor er ook niet zoveel gespamt word....en aangezien de duitsers er aan komen... |
Wat dat betreft heeft eXos wel gelijk hoor, dat hoort niet uit te maken... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat dat betreft heeft eXos wel gelijk hoor, dat hoort niet uit te maken... |
dan nog:p
frank BOEIJEN!!! |
|
|
| eieregooie |
| Ok, ik ga maar es afronden hier... Over een uurtje ofzo ben ik er weer :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ok, ik ga maar es afronden hier... Over een uurtje ofzo ben ik er weer :) |
succes!
voorzichtig naar huis rijden he?!:p |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Muppy
hmmm beetje gek dattie op vrijwel elke computer waar ik die thread wil openen stukken trager gaat, waardoor ik soms heel mn internet af moet sluiten... |
Het wordt gewoon doorgelinkt, dus 1 post of 170.000 posts mag geen schil in zitten.
En Swamps? Leeft die ook nog. Toen ik mod af was nam die ook gelijk alle speciale rechten bij me weg haha. De homo! :disbelief :haha: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eXos
Het wordt gewoon doorgelinkt, dus 1 post of 170.000 posts mag geen schil in zitten.
En Swamps? Leeft die ook nog. Toen ik mod af was nam die ook gelijk alle speciale rechten bij me weg haha. De homo! :disbelief :haha: |
hmmmm op zich niet zo gek toch? |
|
|
| eXos |
| Nee, na 2 jaar trouwe dienst kon ik ook daadwerkelijk nergens meer in. Maar aan die forums mis je tegenwoordig ook nix meer aan... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eXos
Nee, na 2 jaar trouwe dienst kon ik ook daadwerkelijk nergens meer in. Maar aan die forums mis je tegenwoordig ook nix meer aan... |
haha ok das dan wel weer wat minder ja.... |
|
|
| Muppy |
| muppy gaat slapen...morgen weer een dag lang kinderen wat bijleren:whip: |
|
|
|
|