|
Het grote Progressive topic - deel 4
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Om Harmen te quoten:
| quote: | Originally posted by magrec
Na 1000 replies en 21000 views wordt het wel tijd voor deeltje 4 of niet ;) :D |
Bij deze dus :) |
|
|
| Disney |
Wederom present!
...
Wel even die andere closen dan ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Disney
Wederom present!
...
Wel even die andere closen dan ;) |
Dat kan ik niet, moet Blik/Ei doen :D
Ben nu overigens bezig met het report van vrijdag (Howells in de Panama). Zal hem straks even posten.
Is het btw een idee om een soort agenda met goede progfeestjes bij te houden (..en van mijn part wie er heengaat...)? Volgensmij is dat al wel eens geprobeerd, maar iedereen werkt vooral met de PF-agenda blijkt. Toch even een opsomming van leuke progressive feestjes de komende tijd. Aanvullingen altjid welkom, quote dit bericht er dan even bij!
21 mei – Sasha @ Fabric - London
27 mei - Jimmy van M & Groovecollection - Panama Amsterdam
10 juni – Earth – Melkweg Amsterdam – Hernan Cattaneo Per
11 juni – Everybody – Paard van Troje Den haag – Sander Kleinenberg
11 juni – The Sessions (??) – John Graham (aka Quivver)
11 juni - Desyn Masiello @ Barrocca Tongeren
16 juli – Extrema Outdoor – Aquabest Eindhoven – John Digweed, Danny Howells, Ozgur can e.v.a.
5/6 augustus – Dance Valley – Spaarnwoude – Sasha, Hernan Cattaneo, Deep Dish e.v.a. |
|
|
| emre |
27 mei JVM & Groovecollect @ Panama, Amsterdam
11 juni Desyn Masiello @ Barrocco, Tongeren |
|
|
| SnuggLe |
| Er schijnt 3 juni ook nog een BC-night te zijn in de Panama met oa Holden en Nathan Fake. Holden is voor mij redelijk afgedaan, en er zijn genoeg goede feesten.... |
|
|
| Matthijs |
21 mei – Sasha @ Fabric - London
27 mei - Jimmy van M & Groovecollection - Panama Amsterdam
27 mei - Sneak Preview FF3D Nighttown Rotterdam - o.a. Sander Kleinenberg & Nick K.
03 juni - Border Community Night Panama Amsterdam - James Holden & Nathan Fake
10 juni – Earth – Melkweg Amsterdam – Hernan Cattaneo Per
11 juni – Everybody – Paard van Troje Den haag – Sander Kleinenberg
11 juni – The Sessions (??) – John Graham (aka Quivver)
11 juni - Desyn Masiello @ Barrocca Tongeren
16 juli – Extrema Outdoor – Aquabest Eindhoven – John Digweed, Danny Howells, Ozgur can e.v.a.
5/6 augustus – Dance Valley – Spaarnwoude – Sasha, Hernan Cattaneo, Deep Dish e.v.a.
Wel jammer dat die border community night ook weer op 3 juni moet zijn, op die datum was het toch al moeilijk kiezen met L.E.F., Armada Ibiza Party en Marco V. in Charge... |
|
|
| magrec |
| Er is ook nog een extremaafterparty in de panama met naar het schijnt wel wat dj's die ook op extrema hebben gedraait :p (digweed :rolleyes: ) |
|
|
| magrec |
| 28 mei is er een earth clubnight in de sugarfactory (nieuwe club schuin tegenover de melkweg) met per en benoit. |
|
|
| Glaniskanis |
Ja eigenlijk moeten we zoiets hebben als zon openingspost waarin alle upcoming feestjes staan ofzo
Misschien nog meer mensen een goed idee ervoor, maar dat lijkt me wel handy dandy :toothless |
|
|
| tango |
Deze kunnen er ook bij :)

Dag 1: woensdag 13 juli
MELKWEG: Jamie Lidell (live) / Mocky (live) / Mouse On Mars (live) / Mu (live) / Tiga
PARADISO: BJ Cole (live) / Cut Copy / DJ Hell
Dag 2: donderdag 14 juli
MELKWEG: avondprogramma - LCD Soundsystem (live)
nachtprogramma - Akufen (dj set) / Marc Houle (live) / Richie Hawtin (live) / Troy Pierce
PARADISO: Zeer bijzonder programma met Autechre (live) e.v.a. Binnenkort wordt meer bekend gemaakt.
Dag 3: vrijdag 15 juli
MELKWEG: Lopazz (live) / Miss Kitten vs. The Hacker / Vitalic (live) / Whitey (live) / Marco Passarani
PARADISO: Gilles Peterson & MC Earl Zinger / Jaga Jazzist (live) / Wunmi (live)
Dag 4: zaterdag 16 juli
MELKWEG: Elephant Power / Kano (live) / M.I.A. (live) / Roll Deep (live)
PARADISO: Fischerspooner (live) / Hot Chip / Tiefschwarz
Dag 5: zondag 17 juli
HEINEKEN MUSIC HALL: Blackstrobe (live) / Darren Price / Underworld (live)
MELKWEG: Chris Liebing vs Speedy J / James Holden / Michael Mayer / Nathan Fake (live) |
|
|
| SaBi |
| Het moet toch wel mogelijk zijn om een " sticky "te krijgen hier op het forum met als titel " agenda progressive feesten " ? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by SaBi
Het moet toch wel mogelijk zijn om een " sticky "te krijgen hier op het forum met als titel " agenda progressive feesten " ? |
Dat is heel lastig. Waarom? Omdat je dan een post moet hebben die iedereen kan editen. Dat is erg lastig, dat kan nl. gewoon niet! Dat moet je dan via Swampie speciaal aanvragen et cetera. Een agenda-thread zou WEL kunnen. Dan moet iedereen steeds elkaar quoten, en mensen zelf steeds hun eigen posts editen.
Tango: weinig echte progressive daarbij ;) |
|
|
|
|