|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
de Catacomben
|
Dat bestond al voordat ik ging studeren; da's al vorige eeuw ofzo nerd!
Ik zit dit jaar trouwens wel voor pco punten in de organisatie van het HOTfestival (www.hotfestival.nl), JIJ MOET KOMEN Bram, vanaf 4 uur 's middags lekker zuipen!! Ik draai sowieso op de afterparty en waarschijnlijk nog tussen de bands door! |
|
|
| Roger |
heb hier nog een oud inkfish/david west setje gevonden bij opgravingen:p voor mensen die geinteresseerd zijn:
Inkfish vs David West - De Nada at Hultsfred 2003
code: http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=1ATH980NXLPVI07I003L1ZB6HY
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Dat bestond al voordat ik ging studeren; da's al vorige eeuw ofzo nerd!
Ik zit dit jaar trouwens wel voor pco punten in de organisatie van het HOTfestival (www.hotfestival.nl), JIJ MOET KOMEN Bram, vanaf 4 uur 's middags lekker zuipen!! Ik draai sowieso op de afterparty en waarschijnlijk nog tussen de bands door! |
LOL!
Dat is 3 stappen vanaf Anke's deur, dat Huygenspark :D Meestal alleen een 'negerfeest' btw. Maar lachen man Bastiaan! :D Bel effe, zeker doen! Drinken we effe wat! Want het is echt 3 meter vanaf Anke's voordeur. Ik wil je wel effe horen, wat verzoekies doen, en dan maak ik ook wel wat foto's :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL!
Dat is 3 stappen vanaf Anke's deur, dat Huygenspark :D Meestal alleen een 'negerfeest' btw. Maar lachen man Bastiaan! :D Bel effe, zeker doen! Drinken we effe wat! Want het is echt 3 meter vanaf Anke's voordeur. Ik wil je wel effe horen, wat verzoekies doen, en dan maak ik ook wel wat foto's :D |
Hoest mogelijk :D
negerfeest!? dagt t ff niet! We hebben echt coole bands uitgezocht.
Maar zeker komen want bier is lekker! |
|
|
| Opti |
| Tis idd juist een echt studentenfeest, er komt maar één zwarte langs en dat is de schoonmaker na afloop. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Tis idd juist een echt studentenfeest, er komt maar één zwarte langs en dat is de schoonmaker na afloop. |
Oke, dan verwar ik het met een ander festival. Naam kwijt, iets MultiCulti in ieder geval. |
|
|
| Roger |
| ik ben echt toe aan een avond progressive:o inkfish als het kan:o :o |
|
|
| Partyhardy! |
| Wat is Sasha's Essential Mix toch goed zeg! Gisteren op het strand aan, zo enorm genieten! EM of the year! :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
zitten verdomde vette nummer in dat videotje!! wie kent er een paar??
let me know tnx |
Inderdaad! ben ik ook benieuwd naar! echt kicke filmpje! :) Je kunt dat filmpje niet opslaan of heeft iemand daar een manier voor? :)
| quote: | Originally posted by robin
deeltje 3 van die pappa set, van begin april, is ook online mocht iemand dr nog op zitten te wachten...
|
Heerlijke set vind ik het! alles 3 de delen zijn top! die 2de plaat uit dit laatste deel is echt bruut! Ben benieuwd naar de titel!
En die 4na laatste plaat "Damien Heck ft. Stephanie Vezina - Aural Signature (Dub Mix)" en laatste plaat 16B - Escape (Driving To Heaven) (G-Pal Remix) zijn ook echt beauties! :tongue3 |
|
|
| sndh |
kom op jongens, post eens wat mixjes!
Dju van Babylon Recordings heeft een geniale May 2005 promo!
link
En Rowan Blades & Omid (16B) b2b, part 1.
link
en Tracklistings.net heeft op dit moment een Trafik set:
link |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by sndh
en Tracklistings.net heeft op dit moment een Trafik set:
link |
Heerlijk setje van Trafik, alleen beetje jammer van die bout kwaliteit :( |
|
|
| Djeebie |
| Ik heb nu dat setje van Rowan Blades en Omid opstaan. Erg lekker! Thanks voor de link :) |
|
|
|
|