|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| Leuk initiatief! Ik ga niet beloven hier bij te zijn, maar ik hoop er wel te zijn. Van hoe laat tot hoe laat is het eigenlijk? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Leuk initiatief! Ik ga niet beloven hier bij te zijn, maar ik hoop er wel te zijn. Van hoe laat tot hoe laat is het eigenlijk? |
23:00 tot 5:00 |
|
|
| HiGH_NrG |
Hmm.. dat is in de Baarsjes... minder...
Maar misschien dat ik wel even langskom, dat zie ik tegen die tijd wel :) |
|
|
| dj_spare |
| lekkere set die van Eric Prydz, en wat een klapper die Pryda - Aftermath :D |
|
|
| GrooveCollect. |
= Crew :D
. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Hmm.. dat is in de Baarsjes... minder...
|
te ver weg voor je leon :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
te ver weg voor je leon :p |
Nee, maar de baarsjes staat ook wel bekend als klein Istanbul :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Nee, maar de baarsjes staat ook wel bekend als klein Istanbul :p |
valt wel mee toch? ;) Deze tent zit nog wel in een leuke buurt.
Kijk als ie nou aan het mercatorplein zat :rolleyes: :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
valt wel mee toch? ;) Deze tent zit nog wel in een leuke buurt.
Kijk als ie nou aan het mercatorplein zat :rolleyes: :p |
De Jan Evertsenstraat komt uit op het Mercatorplein... :) |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
De Jan Evertsenstraat komt uit op het Mercatorplein... :) |
LOL :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
De Jan Evertsenstraat komt uit op het Mercatorplein... :) |
Nou de xq en het mercatorplein liggen ver genoeg van elkaar vandaan. (waar de admiraal de ruyterweg overgaat in de jan evertsen daar zit de xq)
Ik ben zaterdag nog langs mercatorplein geweest, zag erg gezellig uit :p maar je hebt bij de xq daar geen last van.
anyway on topic weer in het grote progressive topic ;):D |
|
|
|
|