|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ach, op de nieuwe cd van Sander Kleinenberg staat een track van Armin van Buuren, dat is nog veel erger :toothless
:p |
Je hoort het er niet aan af. Goede cd.
Maar dat je het er niet aan afhoort zal wel komen omdat Remy er nog iets goeds van heeft gemaakt.
Scheer jullie wel met Armin uit de progthread :p |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Wilkman
Deze week een setje in elkaar gedraaid waar ik best tevreden over ben.
cheers
Wilco
Hier de link: hxxp://s49.yousendit.com/d.aspx?id=30DAKNUMGZVSI34GAXG1YOJSM8 |
Cool! Ben benieuwd :)
[EDIT]Hmm, m'n download wordt nu al voor de tweede keer afgebroken. Normaal gesproken heb ik daar nooit last van.[/EDIT] |
|
|
| Phortje |
| Ik ben ook echt helemaal verslaafd aan Chris Lake - Piano Tool, wat een plaat! Die piano :eyes: Die bassline :eyes: |
|
|
| magrec |
| morgenavond hopelijk weer een onvervalst avondje proggen in de panama. Dat zal denk ik wel lukken met de 16 bitlolita's en chane...ik hoop toch wel dat ik geen aftermath hoor :nervous: |
|
|
| magrec |
| owja everybody cd van kleinenberg schopt flink kont, beter dan everybody too. Heerlijke drive en waarempel dikke pompende progtrack van armin en remy :eyes: zo hoor ik het graag. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
owja everybody cd van kleinenberg schopt flink kont, beter dan everybody too. Heerlijke drive en waarempel dikke pompende progtrack van armin en remy :eyes: zo hoor ik het graag. |
Ik zei het toch ;)
Track 8,9,10 zijn de beste van de cd ja , waarbij 9 die track van Armin & Remy is. Supergoede cd! |
|
|
| tango |
| Naar mijn mening is dit juist de minste editie van everybody tot nu toe. Zowel kleinenberg's als burridge's mix kunnen me niet boeien.... |
|
|
| Djeebie |
| Ik heb hem nog niet gehoord, maar van de eerste twee delen vond ik deel één het beste. |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zei het toch ;)
Track 8,9,10 zijn de beste van de cd ja , waarbij 9 die track van Armin & Remy is. Supergoede cd! |
Dat is dus de CD van Lee, mp3's altijd he :thepirate |
|
|
| Edwin B |
| Wordt tijd dan om deze schijf toch maar eens te gaan luisteren voordat we naar de Panama afreizen :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Dat is dus de CD van Lee, mp3's altijd he :thepirate |
Dikke bull, heb de cd hier voor me liggen, niet de mp3.
En 8,9,10 met die dikke platen & dat nummer van Armin/Remy staat toch echt op Sander zijn cd. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
morgenavond hopelijk weer een onvervalst avondje proggen in de panama. Dat zal denk ik wel lukken met de 16 bitlolita's en chane...ik hoop toch wel dat ik geen aftermath hoor :nervous: |
Pf jahoor je komt 2x in de grote zaal en de 2e keer....aftermath meteen :rolleyes: |
|
|
|
|