return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 80)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by moogwai
Ach, op de nieuwe cd van Sander Kleinenberg staat een track van Armin van Buuren, dat is nog veel erger :toothless

:p


Je hoort het er niet aan af. Goede cd.
Maar dat je het er niet aan afhoort zal wel komen omdat Remy er nog iets goeds van heeft gemaakt.

Scheer jullie wel met Armin uit de progthread :p
Djeebie
quote:
Originally posted by Wilkman
Deze week een setje in elkaar gedraaid waar ik best tevreden over ben.

cheers
Wilco


Hier de link: hxxp://s49.yousendit.com/d.aspx?id=30DAKNUMGZVSI34GAXG1YOJSM8


Cool! Ben benieuwd :)

[EDIT]Hmm, m'n download wordt nu al voor de tweede keer afgebroken. Normaal gesproken heb ik daar nooit last van.[/EDIT]
Phortje
Ik ben ook echt helemaal verslaafd aan Chris Lake - Piano Tool, wat een plaat! Die piano :eyes: Die bassline :eyes:
magrec
morgenavond hopelijk weer een onvervalst avondje proggen in de panama. Dat zal denk ik wel lukken met de 16 bitlolita's en chane...ik hoop toch wel dat ik geen aftermath hoor :nervous:
magrec
owja everybody cd van kleinenberg schopt flink kont, beter dan everybody too. Heerlijke drive en waarempel dikke pompende progtrack van armin en remy :eyes: zo hoor ik het graag.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
owja everybody cd van kleinenberg schopt flink kont, beter dan everybody too. Heerlijke drive en waarempel dikke pompende progtrack van armin en remy :eyes: zo hoor ik het graag.


Ik zei het toch ;)

Track 8,9,10 zijn de beste van de cd ja , waarbij 9 die track van Armin & Remy is. Supergoede cd!
tango
Naar mijn mening is dit juist de minste editie van everybody tot nu toe. Zowel kleinenberg's als burridge's mix kunnen me niet boeien....
Djeebie
Ik heb hem nog niet gehoord, maar van de eerste twee delen vond ik deel één het beste.
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zei het toch ;)

Track 8,9,10 zijn de beste van de cd ja , waarbij 9 die track van Armin & Remy is. Supergoede cd!


Dat is dus de CD van Lee, mp3's altijd he :thepirate
Edwin B
Wordt tijd dan om deze schijf toch maar eens te gaan luisteren voordat we naar de Panama afreizen :)

SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Dat is dus de CD van Lee, mp3's altijd he :thepirate


Dikke bull, heb de cd hier voor me liggen, niet de mp3.
En 8,9,10 met die dikke platen & dat nummer van Armin/Remy staat toch echt op Sander zijn cd.
magrec
quote:
Originally posted by magrec
morgenavond hopelijk weer een onvervalst avondje proggen in de panama. Dat zal denk ik wel lukken met de 16 bitlolita's en chane...ik hoop toch wel dat ik geen aftermath hoor :nervous:



Pf jahoor je komt 2x in de grote zaal en de 2e keer....aftermath meteen :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 
Privacy Statement