|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Anthony Pappa (Sessions) - Asta, Den Haag [15-10-05]
Was dat hier al bekend? En hoe draait die vent tegenwoordig? Ook van dat pingel gepriegel of nog steeds lekkere vette proghouse? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Anthony Pappa (Sessions) - Asta, Den Haag [15-10-05]
Was dat hier al bekend? En hoe draait die vent tegenwoordig? Ook van dat pingel gepriegel of nog steeds lekkere vette proghouse? |
Is bekend. Ga je mee bas? Ik heb nog wel gastenlijst voor je denk ik.
Week ervoor Awakenings kan ik niet (Anke..familie...Duitsland :whip:) , dus dan maar inhalen met dit feestje....
Wat hij draait tegenwoordig: Heb wel verschillende setjes, ik kan wel wat uppen van hem. Deels doet hij ook mee aan de electrohype. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Is bekend. Ga je mee bas? Ik heb nog wel gastenlijst voor je denk ik.
Week ervoor Awakenings kan ik niet (Anke..familie...Duitsland :whip:) , dus dan maar inhalen met dit feestje.... |
Ik denk er even over, is wel iemand die ik nog wel een keer wil zien (vandaar dat ik em noemde en me uberhaupt in deze thread waagde :)) |
|
|
| tijs08 |
Jonathan Lisle June 2005 Mix
Er moeten weer meer setjes gepost worden prog mannen! Hier dus een set met een aparte stijl voor Lisle... geen breaks meer. Beetje Mylo stijl. Paar vette tunes wel. Enjoy :) |
|
|
| GrooveCollect. |
| lisle is cool |
|
|
| Partyhardy! |
| 23 september Nick Fanciulli en Luke Chable in de Panama :cool: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tijs08
Er moeten weer meer setjes gepost worden prog mannen! |
Sasha - 538 Partynight [13-08-05] --- Brakke kwaliteit rip!
[[ LINK REMOVED ]]
Deep Dish - Live from the new Terrace (Space Ibiza) [14-08-05]
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Sasha - 538 Partynight [13-08-05] --- Brakke kwaliteit rip!
[[ LINK REMOVED ]]
Deep Dish - Live from the new Terrace (Space Ibiza) [14-08-05]
[[ LINK REMOVED ]]
|
Beetje links weghalen van Jerry's board he? ;)
Overigens is het hier sowieso komkommertijd lijkt het wel. En Jerry's board bevalt me daarnast prima, alleen maar over progressive. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Beetje links weghalen van Jerry's board he? ;)
Overigens is het hier sowieso komkommertijd lijkt het wel. En Jerry's board bevalt me daarnast prima, alleen maar over progressive. |
Ze komen van een heel ander forum... :rolleyes: |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ze komen van een heel ander forum... :rolleyes: |
welk forum dan ?
haal ik ze daar ook vandaan. ;)
:stongue: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
welk forum dan ?
haal ik ze daar ook vandaan. ;)
:stongue: |
Boeiend waar het vandaan komt, het zijn lekkere setjes! :D
Schijt kwaliteit alleen van die Sasha set, basss overload niet normaal :( Wel paar vette nieuwe tracks! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
welk forum dan ?
haal ik ze daar ook vandaan. ;)
:stongue: |
Beroepsgeheim...
Edit: En ik denk trouwens dat jouw boarder hem ook ergens anders vandaan heeft, aangezien we precies dezelfde link hebben staan... |
|
|
|
|