|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
http://www.love2party.nl/article/ar...asp?art_id=5100
Zeer interessant stuk van Harry Lemon, zie ook de commentaren van oa Benny R. eronder. Leuke discussie (wordt ook over gediscussierd op groovecollection, voor diegenen die er zitten).
Mijn standpunt: classics zijn cool! :cool: |
Sommige classics komen echt mijn neus uit. Het kan leuk zijn, maar ik hoor liever nieuwe en onbekende platen... :) |
|
|
| basd |
| Classics zijn best leuk maar worden helaas veel te veel gebruikt door middelmatige DJs om nog meer middelmatige sets te 'redden'. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Heeft iemand hier de tracklist van de Sander Kleinenberg set van gisteren @ Dance Department? Op de site van DD staat nix... zoek de naam van een tune, xal zo ff een link online zetten.. |
link: http://s61.yousendit.com/d.php?id=1...482RDABMFJK0CG4 |
|
|
| HiGH_NrG |
Je link doet het niet... |
|
|
| HiGH_NrG |
Nog steeds niet... |
|
|
| dj_spare |
| wtf teringvaag ze deden het hier eerst wel maar zosnel ik ze post gaan ze offline... |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by dj_spare
wtf teringvaag ze deden het hier eerst wel maar zosnel ik ze post gaan ze offline... |
Je moet ook niet de directe link plaatsen, dan word ie weggehaald.
Verander bijv http in hxxp :) |
|
|
| dj_spare |
ok laatste keer dan maar weer:
harp://s61.yousendit.com/d.php?id=2PF8ISRVKICKO13FXY9YT1SW08 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Tim81
Gezien het feit dat emre en ik eind mei Sasha @ Fabric hebben moeten laten lopen, zijn we natuurlijk nog steeds op zoek naar een goedmakertje... Omdat emre ook nog eens door zijn vakantie Extrema (Digweed) en Sasha @ Panama heeft gemist wil hij het liefst zo snel mogelijk de schade inhalen!
Zodoende kwam hij met het volgende feestje aanzetten
Dus misschien eind augustus wel een paar dagen Manchester... |
Whaha vet! :D Veel plezier! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whaha vet! :D Veel plezier! |
Hey, does snel een Ibiza report! :whip: |
|
|
| Muppy |
Dj_spare weet je al welk nummer het is?
Ik vind hem namelijk wel enorm lekker klinken!!! |
|
|
|
|