|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Zaterdag is er wel een aardig feestje in de Panama
Zelf kan ik helaas niet, maar ik heb nog wel wat gastenlijst plekken over. |
mailtje gestuurd, maar ben bang dat ze al weg zijn. :( Waarom ben ik dan ook pas zo laat klaar met werken!!? :whip: |
|
|
| Glaniskanis |
| jammer dat ik dit weekend niet kan anders had ik ook zeker ff een mailtje gestuurd |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by Matthijs
mailtje gestuurd, maar ben bang dat ze al weg zijn. :( Waarom ben ik dan ook pas zo laat klaar met werken!!? :whip: |
Ik heb heb je er nog bij gezet. :cool: |
|
|
| GrooveCollect. |
Alle 20 gastenlijst plekken zijn inmiddels vergeven.
Veel plezier allemaal.
Jullie weten waar je je reports moet plaatsen. ;) |
|
|
| Glaniskanis |
| Balance 008!!! WHAAAA genieten!!!!! :eyes: :eyespop: :crazy: :tongue3 :happy2: :eek: |
|
|
| Jantjeuh |
Lekker albumpje idd :) Goede housy plaatjes, waarvan sommige bekend uit Desyn's sets, en goed gemixed zo op het eerste gehoor 
Oh en Halcyon blijft  |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Ik heb heb je er nog bij gezet. :cool: |
Super, hartstikke bedankt! :tongue2 |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Balance 008!!! WHAAAA genieten!!!!! :eyes: :eyespop: :crazy: :tongue3 :happy2: :eek: |
Idd zeg..... SICK!!!! Zonder twijfel mix-album van het jaar tot nu toe voor mij persoonlijk. :toocool: |
|
|
| magrec |
idd cd schopt flink kont :p
Idd gaat weer leuk worden 14 oktober. Earth is goed bezig. |
|
|
| SnuggLe |
Heren, jullie begrijpen natuurlijk wel dat als ik uit India terug ben ik toch zeker wel Balance008 en die Sasha set op Yousendit.com wil heben? :D
Please?? :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| Balance008 is de ! :cool: |
|
|
| sndh |
kan iemand m niet uppen in een rar / zipfile, dan kan ik hem ook luisteren op stage, please?
edit, me loves u :) tnx! |
|
|
|
|