|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is :cool: |
Ik heb ook zoiets. Kan de progthread wel bookmarken ipv TA. Enige WAT ik nog kijk is deze thread, de rest is onzin of spam, weinig over muziek.
Original, jou zorgen over die tattoo roken we wel weg binnenkort met een grote j..t :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Original, jou zorgen over die tattoo roken we wel weg binnenkort met een grote j..t :D |
Jouw zorgen en een grote wat?
jamt jast jent joet jogt jokt jolt jont jout jukt jurt juut
:p:p |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Original, jou zorgen over die tattoo roken we wel weg binnenkort met een grote j..t :D |
Jouw zorgen en een grote wat?
jamt jast jent joet jogt jokt jolt jont jout jukt jurt juut
:p:p |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb ook zoiets. Kan de progthread wel bookmarken ipv TA. Enige WAT ik nog kijk is deze thread, de rest is onzin of spam, weinig over muziek.
Original, jou zorgen over die tattoo roken we wel weg binnenkort met een grote j..t :D |
sounds like plan 
2 Djeebie, ben die cd aan het uploaden.:) |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Original
2 Djeebie, ben die cd aan het uploaden.:) |
hier alvast cd 1
hxxp://s51.yousendit.com/d.aspx?id=3NAJL2ADYLP4A2B8L5FAARXCYJ |
|
|
| TranceFool |
| Super :D, heb je toevallig ook al een linkje voor de 2e cd? :) |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Super :D, heb je toevallig ook al een linkje voor de 2e cd? :) |
Zal het vanavond nog is proberen, zit nu op me werk en gister werkte yousendit niet echt mee meer.:) |
|
|
| Djeebie |
| Thanks voor de link! Vandaag deel 1 gelijk maar even in de trein geluisterd en het klonk erg chill :cool: |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Thanks voor de link! Vandaag deel 1 gelijk maar even in de trein geluisterd en het klonk erg chill :cool: |
Idd een relaxed cdtje. Op cd 2 wat bekendere nummers o.a van Holden. maar ook erg goed vind ik.
dus bij deze cd2:
hxxp://s47.yousendit.com/d.aspx?id=3TL2AUF4JEQHL16PX7DL25G503 |
|
|
| robin |
Merci bien!
:) :) :) |
|
|
|
|