|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
| wat een gezelligheid... |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by emre
Don't take too seriously ...... It's only a messageboard! |
te veel tijd....:-)))
(en ik houd er niet van om met kerel aangesproken te worden.)
trouwens, woorden zijn een arm communicatiemiddel, dus ik gebruik er liever zoveel mogelijk, om duidelijk te zijn....
wel een leuk commentaar overigens..., had van mij kunnen komen..
;) |
|
|
| emre |
| OK dude (mag dat wel?) ..... beef is over .... now kiss & make up :wtf: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
wat een gezelligheid... |
pas maar op...:D
dat komt ervan als je te lang planner/inkoper bent.....
dan wordt je net als ik....:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by emre
OK dude (mag dat wel?) ..... beef is over .... now kiss & make up :wtf: |
sjoer! geen zweet... accepteerde ook moeiteloos bovenstaand "mannetje" :D:D
het gaan om de toon...
ik heb geen enkel probleem met snuggs behalve dat...:-)
(of dat omgekeerd ook zo zal zijn weet ik echt niet....:-)) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
zoooooooooo thuis.....:
Na ampel overwegen en het continu strepen van opmerkingen, gedurende mijn (weer eens veel te lange) treinreis naar huis, heb ik in al mijn wijsheid maar besloten om het bij bovenstaande te laten. ik heb geen behoefte aan afdaling naar het niveau van mijn vriend de knufmeister.
ik kan natuurlijk openlijk de vraag stellen waarom iemand in Godsnaam anderhalf jaar de tijd neemt om af te studeren en vervolgens roepen dat het moeilijk is, terwijl zijn eerste echte rapport/analyse in het bedrijfsleven (lees: grotemensenwereld) nog afgebrand / afgeschoten / genegeerd moet gaan worden....
of de stelling poneren, dat iemand die zich wellicht aanmeldde in jun05, zich al 3 jaar op genoemd forum bevond en zich dientengevolge meerdere breuken heeft gelachen om de stompzinnige, van enige intelligentie verschoonde, soms regelrecht storende, posts van bepaalde (niet nader te noemen) figuren (oké: FIGUUR!).
of aanstippen dat een sneer over goed fatsoen (en niet alleen van ondergetekende), niet genegeerd dient te worden door desbetreffend persoon. (over fatsoen geproken....). Het ging er namelijk om, beste Snuggle, dat men (ik ook) zich stoorde aan het feit dat je, enerzijds vindt dat er hier te weinig te doen/vinden is, maar anderzijds, op het moment, dat er hier wèl iemand iets post/plaatst, die persoon meteen verteld wordt niet hier te posten, edoch op GC, waarmee je jezelf (niet ongewild) oorzaak maakt van het probleem dat je schetste als reden van de (alleen in jouw hoofd bestaande) leegloop. (er zwerven hier namelijk wel meer mensen rond dan de 15 proggers die (ook) op GC rondhangen..)
maar, hoedanook, het heeft geen zin dunkt me, om iemand met zo'n plaat voor zijn kop te corrigeren (dat proberen ze bij mij al jaren). Ofwel hij snapt het niet, ofwel hij negeert het gewoon. en aangezien ie zichzelf nogal intelligent vindt (ik verwijs geinteresseerden graag naar wat laatdunkende posts van mijn nieuwe beste vriend over het hbo-gepeupel en aanverwante soorten) geloof ik niet dat ie het niet snapt. (silence)
dus ik laat het erbij. voordat ik dingen ga zeggen waar hij spijt van krijgt.
rest mij nog te zeggen, dat ik HE-LE-MAAL niets heb tegen GC. sterker nog, ik vind het een goed initiatief. (ik kan me zo voorstellen dat mensen die bovenstaande lezen een ander idee hebben gekregen. dat is bij deze rechtgezet.) |
Gast praat normaal......we zijn niet allemaal zo intelligent als jij |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Gast praat normaal......we zijn niet allemaal zo intelligent als jij |
en me verlagen tot uitspraken als: trek je kop uit je kont... of typhuslijer, of ....
nee bedankt..
en als mijn nieuwe beste vriend het maar begrijpt...
en nou door met de kern van de zaak graag.... het heeft wel weer genoeg aandacht gehad imo. (jaja een populaire afkorting, hoera, hij kan het wel........) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Voor de liefhebbers van dirty house:
Steve Angello - Live @ Groovelift, MAD (13-11-2005)
01. ID
02. ID
03. Ian Carey & Mochico feat. Miss Bunty - Say What You Want (Ian Carey Dub Mix)
04. Roman Flügel - Geht's Noch? (Steve Angello vs. Who's Who? Remix)
05. ID
06. Roger Sanchez feat. GTO - Turn On The Music (Axwell Remix)
07. Moby - Raining Again (Steve Angello Vocal Mix)
08. Röyksopp - What Else Is There? (Trentemøller Remix)
09. MBG & SDS - New Jack (Steve Angello Remix)
10. Steve Angello - Teasing Mr. Charlie w/ ID (Acapella)
11. Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. Jessica Eve - Dancin' (Fuzzy Hair Remix)
12. Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. Jessica Eve - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin' Booty)
13. Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso Remix)
14. Alex Neri - Housetrack (Steve Angello Remix)
15. Eric Prydz & Steve Angello - Woz Not Woz (Original Mix)
16. Cirez D - Knockout
17. Steve Angello - Chord
18. Cirez D - ID
19. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yeah
http://s39.yousendit.com/ d.aspx?id=05R307913X1TM2CJP2ZSTOSDRN
Wees er snel bij want op is op :cool: |
track nummero dos, die not so dirty blijft er toch zooooo geil in kicken. Duidelijk beste plaat van 2005! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Voor de liefhebbers van dirty house:
Steve Angello - Live @ Groovelift, MAD (13-11-2005)
01. ID
02. ID
03. Ian Carey & Mochico feat. Miss Bunty - Say What You Want (Ian Carey Dub Mix)
04. Roman Flügel - Geht's Noch? (Steve Angello vs. Who's Who? Remix)
05. ID
06. Roger Sanchez feat. GTO - Turn On The Music (Axwell Remix)
07. Moby - Raining Again (Steve Angello Vocal Mix)
08. Röyksopp - What Else Is There? (Trentemøller Remix)
09. MBG & SDS - New Jack (Steve Angello Remix)
10. Steve Angello - Teasing Mr. Charlie w/ ID (Acapella)
11. Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. Jessica Eve - Dancin' (Fuzzy Hair Remix)
12. Erick Morillo, Harry Romero & Jose Nunez feat. Jessica Eve - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin' Booty)
13. Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso Remix)
14. Alex Neri - Housetrack (Steve Angello Remix)
15. Eric Prydz & Steve Angello - Woz Not Woz (Original Mix)
16. Cirez D - Knockout
17. Steve Angello - Chord
18. Cirez D - ID
19. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yeah
http://s39.yousendit.com/ d.aspx?id=05R307913X1TM2CJP2ZSTOSDRN
Wees er snel bij want op is op :cool: |
Thanx! :)
nr 2 is trouwens Who's Who - Not So Dirty
edit: of de B-kant, begin te twijfelen nu, iig die ep. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Thanx! :)
nr 2 is trouwens Who's Who - Not So Dirty
edit: of de B-kant, begin te twijfelen nu, iig die ep. |
nee is not so dirty.
Meneer Angello of Ingrosso moeten maar keer snel naar Holland komen. :crazy: :crazy: Hun sound is soms wel beetje cheesy, maar het pompt toch als de ziekte. Heerlijk! |
|
|
| TranceFool |
| Tracklist klopt niet helemaal eerste paar tracks ontbreken volgens mij |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Tracklist klopt niet helemaal eerste paar tracks ontbreken volgens mij |
idd, tussen not so dirty en Ian Cary zitten nog 2 platen |
|
|
|
|