|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005 :cool:
Is dat wat die toko? nooit van gehoord... |
ben maar eens even gaan zoeken, en het is dus een boot! KLIK Maar of James Holden ook echt komt weet ik niet zo zeker. Hij staat alleen op Partyflock in de line-up, maar op de site van die club staat hij niet genoemd, en op James' eigen site staat ook niks over deze gig... :conf: |
|
|
| Matthijs |
| Eind augustus komt Matthew Dekay met een dubbel-compilatie op Armada. :cool: |
|
|
| tango |
Weet niet of het al gepost is, maar op Proton Radio wordt nu een 6 uur durende set van danny howells uitgezonden! (van 18.00 - 00.00)
| quote: |
On tour to promote his new Global Underground compilation, Danny Howells comes to Proton Radio on Tuesday, May 31st with an exclusive 6 hour broadcast recorded live in Charlotte with Third Eye. We're playing the complete night, recorded start from finish, as Danny plays from downtempo to club tempo. This broadcast is brought to you by Greg Pappanastos and his PURR show on Proton. The event begins Tuesday, May 31st at noon eastern time!
|
http://protonradio.com/proton.m3u |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Eind augustus komt Matthew Dekay met een dubbel-compilatie op Armada. :cool: |
Das wel vet!!
Zal ie ook wel op die boot terechtkomen tijdens een Armada night. |
|
|
| Roger |
| dat zou helemaal stoer zijn:D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by tango
Weet niet of het al gepost is, maar op Proton Radio wordt nu een 6 uur durende set van danny howells uitgezonden! (van 18.00 - 00.00)
http://protonradio.com/proton.m3u |
En het klinkt erg lekker :cool: Hopen dat iemand de hele handel opneemt. |
|
|
| Freezel |
| Heb de eerste 2 uur gemist, vergeten stream te starten ....... Daarna viel de stream nog een keer 10 minuten uit ofzo, maar van wat ik gehoord heb, super! |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Original
Het is zeker een leuk cdtje, maar kan eigenlijk pas na een week en eigenlijk na een maand pas zeggen of t echt een TOP cd is... wat ik dus van Involver duidelijk kan zeggen.
Nu zet ik ook in ieder geval liever zijn essential mix op.. |
Ik heb het net andersom.
Eerste indruk van Fundacion is veel beter dan die van de EM, maar die moet ik nog eens een keer vaker luisteren misschien... |
|
|
| SnuggLe |
Ik hoor best veel mensen die Fundacion of de EM 'vaker' meoten horen.
Komt het niet gewoon omdat de mixtechniek zoals altijd feilloos is, maar de tracks neit helemaal kunnen bekoren? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Komt het niet gewoon omdat de mixtechniek zoals altijd feilloos is, maar de tracks neit helemaal kunnen bekoren? |
De tracks zijn wicked! Precies zoals Tijs ook al zei: het mooie bij Sasha is dat hij zelden een tune draait die niet goed is  |
|
|
| TranceFool |
| Die Fundacion moet ik wel wat vaker luisteren, dat had ik met die sampler al en met de hele CD nu ook. De EM helemaal niet, die vond ik de eerste keer al super.... |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Das wel vet!!
Zal ie ook wel op die boot terechtkomen tijdens een Armada night. |
Leuk! Krijgen we naast Armin alleen nog maar meer Prog, zucht... |
|
|
|
|