|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Disney |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Beste set van dit jaar tot nu toe :D
Download HERE!
... |
Omdat je zo aandringt dan ;) |
|
|
| sndh |
ja post eens wat nieuws, snuggie!
Van GU:
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
ja post eens wat nieuws, snuggie!
Van GU: |
Dit is toch nieuw? :D
Tenminste, niemand hier erover gehoord...superset, superset! |
|
|
| justin q |
He Jongens,
Wat hoor ik nou voor rare dingen omtrent 18 Juni?? hehe Geluidsoverlast, zaterdagen in Catacomben.. ONZIN!
Ik heb nix vernomen over geluidsoverlast en dergelijke...
18 Juni gaan we gewoon knallen in de CATACOMBEN met Taco, Gilbert en n vette REMY, die er zin in heeft, heeft ie te kennen gegeven:)
Gaan jullie trouwens naar Everybody week ervoor..? K twijfel nog..
p.s. Snuggle, ik heb je op CC n PM gestuurd.. zou je die ff kunnen checken? tnx |
|
|
| SnuggLe |
Dan hebben we nu iig de tracklist :D
Hij is nl. zoooooooo goed! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by sndh
ja post eens wat nieuws, snuggie!
Van GU: |
Wicked!! :crazy:
Vooral de sets van Steve Gerrard en Phil Thompson waren geweldig...
Tracklists toevallig beschikbaar? Want ik wil echt weten wat Steve's voorlaatste track was... |
|
|
| tijs08 |
Chris Fortier - Balance 007
Kan er maar 1 ding over zeggen.... bagger!@! :(
Staat wel geteld, 1, ja, 1, goed nummer op, Bent - As You Fall (Micah remix) wat dan ook gelijk een fantastisch nummer is...
Maar die 41 andere tracks kunnen me voor geen seconde boeien! Wat een verschil met de Fortier van een jaar geleden, toen hij Into Nothing (Hamel Remix) als allereerste draaide... :rolleyes: |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by tijs08
Chris Fortier - Balance 007
Kan een maar 1 ding over zeggen.... bagger!@! :(
Staat wel geteld, 1, ja, 1, goed nummer op, Bent - As You Fall (Micah remix) wat dan ook gelijk een fantastisch nummer is...
Maar die 41 andere tracks kunnen me voor geen seconde boeien! Wat een verschil met de Fortier van een jaar geleden, toen hij Into Nothing (Hamel Remix) als allereerste draaide... :rolleyes: |
Dus Balance 005 was echt een uitschieter?
006 was ook al niet veel... |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by tijs08
Chris Fortier - Balance 007
Kan een maar 1 ding over zeggen.... bagger!@! :(
Staat wel geteld, 1, ja, 1, goed nummer op, Bent - As You Fall (Micah remix) wat dan ook gelijk een fantastisch nummer is...
Maar die 41 andere tracks kunnen me voor geen seconde boeien! Wat een verschil met de Fortier van een jaar geleden, toen hij Into Nothing (Hamel Remix) als allereerste draaide... :rolleyes: |
Ik vind 'm echt goed! CD1 is een beetje minimalish vind ik, en dat gaat er bij mij zeker wel in! Het past misschien niet in jouw straatje progressive, maar dat wil niet zeggen dat die CD slecht is :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Phortje
Het past misschien niet in jouw straatje progressive, maar dat wil niet zeggen dat die CD slecht is :p |
Ik geef toch mijn eigen mening en zeg dus ook dat IK hem bagger vind, niet dat hij bagger is!?
Maar ik verklaarde mezelf ook he... Vorig jaar draaide Fortier helemaal in mijn straatje... en nu totaal niet meer... das dus wel bagger! :p |
|
|
| Jantjeuh |
Balance 007 is een heel vet album imo :) Denk dat het simpelweg niet helemaal je ding is ;)
Platen als Error Error - It Hits My Hair (Falling Deep), Agoria - Klub, Slam - This World (Wighnomy Dub), D. Diggler - Raetselrausch, Chk-Chk-Chk - Hello? Is This Thing On? - (40oz Re-edit) etc mogen er echt wel wezen :) En da's alleen nog maar CD 1.
Maar goed, denk dat jij meer van de 'melodische' prog bent.. ik kan minimal techno/electrohouse/etc. ook goed waarderen :) |
|
|
|
|