|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik kan in de war zijn, maar het blijkt dus Planet funk - Tears After The Rainbow te zijn :crazy: |
Is die al gereleased? |
|
|
| AversusZ |
| heerlijk setje, bedankt :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Is die al gereleased? |
jazekers :p
http://s38.yousendit.com/ d.aspx?id=0XGLYEXJ2UVUA2J6PBYUT7FRYT |
|
|
| HiGH_NrG |
Goed bezig... :D |
|
|
| HiGH_NrG |
En welke tune komt daarna dan? Of stel ik nou weer een domme vraag... :p
Want het is nog niet dat flashing for money gedoe... |
|
|
| magrec |
| Zo dan Yousef draaide vrijdag/zaterdag lekkere plaatjes in de panama zeg. Sandrien ook goed en de wodka cola was ook lekker. Leuke avond om je verjaardag te vieren tijdens earth. |
|
|
| Human |
Gefeliciteerd, Magrec! Ik was eigenlijk ook wel benieuwd naar Yousef, die ik iig een tijdje geleden erg goed vond draaien, maar die veel mensen om mij heen niet meer kunnen verdragen. Huppelende house, zeggen ze.
Ga je ons nog blij maken met cd2 van Utilities? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by magrec
Zo dan Yousef draaide vrijdag/zaterdag lekkere plaatjes in de panama zeg. Sandrien ook goed en de wodka cola was ook lekker. Leuke avond om je verjaardag te vieren tijdens earth. |
ja leuke viering dus gehad? gefeli :cool:
En was het/je weer zover? :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik kan in de war zijn, maar het blijkt dus Planet funk - Tears After The Rainbow te zijn :crazy: |
Ik zat er dus mooi naast met mijn Steve Porter,hehe :tongue2 maar dat is hem ja! erg vette plaat! thanks voor de download! :cool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by tijs08
ja leuke viering dus gehad? gefeli :cool:
En was het/je weer zover? :D |
heel erg :p :p maar dat mag ook op je verjaardag!
Was trouwens goed druk in de panama (kwam denk ik ook door sail) |
|
|
| SnuggLe |
| Gefelicteerd pik! |
|
|
|
|