return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 6)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wat had je verwacht dan?


Wat minder gepingel...
SnuggLe
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Wat minder gepingel...


Dat kan je juist verwachten als hij Ableton Live gebruikt de hele tijd.
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat kan je juist verwachten als hij Ableton Live gebruikt de hele tijd.

Dat programma heeft toch geen invloed op de muziek die je draait?
Disney
quote:
Originally posted by magrec
Thnx :) snel binnen.

Vette set hoor.


Inderdaad!

Genoeg seeders en met volle snelheid binnentrekken!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Dat programma heeft toch geen invloed op de muziek die je draait?


Nee, dat niet, maar wel dat hij live tracks remixed en gaat klooien met samples. Dat wil dus zeggen dat het meer als gepingel klinkt, snappez-vous? :-)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, dat niet, maar wel dat hij live tracks remixed en gaat klooien met samples. Dat wil dus zeggen dat het meer als gepingel klinkt, snappez-vous? :-)


Neh dat doet hij niet echt. Hij heeft de meeste tracks al voor de set bewerkt enige wat hij "live" af en toe doet is wat effecten er door heen.

Ik heb trouwens ook een setje gemaakt met ableton live. Is niet helemaal zo easy als iedereen denkt maar nog steeds wel heel simpel (je moet alles nog wel eerst warpen (in de juiste bpm zetten zodat ableton de track op de juiste manier beatmatcht, kost wat tijd maar dan hoef je tijdens je set daar geen zorgen om te maken):D
magrec
uit die em van sasha:

Extrawelt - Zu Fuss

wat een afschuwelijk geile plaat!!:eyes: :eyes:
Wilkman
quote:
uit die em van sasha:

Extrawelt - Zu Fuss

wat een afschuwelijk geile plaat!!



Net als de andere twee tracks op deze Border Community release:
Soopertrack
sooperfool tool
magrec
quote:
Originally posted by Wilkman
Net als de andere twee tracks op deze Border Community release:
Soopertrack
sooperfool tool


als ik over 2 weken mijn draaitafels heb weet ik wel welke plaat er als eerste opligt :D :cool:
SnuggLe
Kan iemand me helpen ID-en? Zeer vet nummer uit set van Greg Benz...

http://www.tranceaddict.com/forums/...869#post4462869

TranceFool
Erg vette set van Sasha zeg, vooral het tweede deel vind ik echt helemaal geweldig :)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Infusion - Daylight hours

Vette, aparte track!


Ben er ook helemaal weg van! Heerlijk die stijl van Infusion :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Privacy Statement