|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ze stonden ook op die Torrent site, niet tribalmixes/colirio/djmix3s maar die andere...(naam even kwijt). Oh, en is Colirio down bij iedereen??? |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ze stonden ook op die Torrent site, niet tribalmixes/colirio/djmix3s maar die andere...(naam even kwijt). Oh, en is Colirio down bij iedereen??? |
Oh kan wel, zit niet echt vaak op torrent sites. tijs08 vroeg er om.:) |
|
|
| SaBi |
| quote: | Originally posted by sndh
kan ook nauwelijks wachten ;) overigens ook niet op Layered Sounds 2, die ook 'buiten' is...
|
Ben hem net aan het luisteren...ik moet er nog inkomen . Door wie is ie eigenlijk gemixt ?? |
|
|
| tijs08 |
GU28 ---> Twee erg vette CDs.. hoogtepuntjes: :cool:
Starecase - Sunshine
Yvel & Tristan - Pillow
Blendbrank - Synthetic Symphony (ragge!)
Kosmas Epsilon - Sorry To Be Rude
Marcel Schonbrann - Maleta
en beste nummer van de CD, maar die kende ik al langer BCML - Mr Horowitz :eyespop:
Al met al weer twee heerlijke CDs met een perfecte opbouw! Kan niet wachten Nick Warren te zien op Ibiza (samen met Armin :D) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Original
Oh kan wel, zit niet echt vaak op torrent sites. tijs08 vroeg er om.:) |
Het maakt mij ook niet uit hoor, yousendit.com is altijd nog fijner dan torrent inderdaad! Thanks for upping dan ook natuurlijk !:)
Ik zal binnenkort weer eens wat uppen, maar ik weet niet waar 'vraag'naar is. |
|
|
| sndh |
zou het bijzonder lief vinden als je hem hier ook zou plaatsen ;) zoek me nog gek op dit moment :(
kan nog niet iets vinden over wie hem gemixed heeft... |
|
|
| tango |
Andrew K @ Frisky Radio, Artist Of The Week (14-Jun-05) *2hours*
HIER TE DOWNEN
01. James Zabiela - Robophobia [Renaissance]
02. Can Costa - Dizzy Synth (Paolo Mojo Remix) [Babylon CDr]
03. Andrew K - The Grudge [CDr]
04. Logiztik Sounds - Big Bang (Baunder Remix) [Segment]
05. Trafik Vs Sensurround - Blind Faith [CDr]
06. Yoshimoto - Du What U Du (Trentemoller Remix) [Uno]
07. Trentemoller - Rykketid [Audiotimatique]
08. Jake Fairley - Carsquirrel [Kompaktmp3]
09. The Field - Thought Vs Action (B-Side) [Kompakt Pop]
10. Studiogemeinschaft - Untitled [Kompakt mp3]
11. Burnski - Coldcut [Trapez]
12. Andrew K - untitled[CDr]
13. Metope - Libertango [Areal]
14. Trafik Vs The Killers - All The Things I've Done [CDr]
15. Depeche Mode - Enjoy The Silence (Nico Dream Mix) [CDr]
16. Junk Science - Troll [Pangea CDr]
17. Sphere & Dave Preston - Bubbletrack (Habersham Mix) [CP White]
18. Chris NiteShake - Timebomb [CDr]
19. The Field - Love Vs Distance (A-Side) [Kompakt Pop] |
|
|
| sndh |
:eyespop: :cool: :crazy: thnx!!
Zelf niet zo'n fan van, maar voor de liefhebbers:
David West - Pro Bono 18/6-2005
1. Gladiator Soundtrack
2. Cass & Slide – Glad I Ate Her [White]
3. Andy Moor – Halcyon [Armind]
4. Lustral – Solace (Benz & Md Aurium Mix) [Lost Language]
5. D:Fuse Ft DJ Jes – Living The Dream (Mathew Dekay Dub) [Skyline]
6. Perasma – Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix) [Ultra]
7. Carrie Skipper – Time Goes By (David West Dub) [Anjuna]
8. David West Ft Andreas Hermanson – Larry Mountains 54 [Anjuna Deep]
9. Above & Beyond With Andy Moor – Air For Life [Anjuna]
10. Inkfish & Martin H – No More (Thomas Penton Remix) [Invent]
11. Deep Dish – Say Hello (Dylan Rhymes Remix) [Yooshi]
link
en Infamous Light Recordings heeft al hun shows en Stripped sets online gezet, je moet je registerene enzo, maar zeker de moeite waard. Oa. Desyn Masiello @ Stripped van eind april!
http://infamouslightrecordings.com/board/ |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Spam! ;) |
:lol
weet je wat pas spam is ?
dat ik volgende maand een simpel prijsvraagje doe waarmee je 10 platen (jaja, het ouderwetse vinyl) van Extrema music (Deep, Focus, Dekay, etc..) kan winnen.
Uiteraard alleen voor members. :whip: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
:lol
weet je wat pas spam is ?
dat ik volgende maand een simpel prijsvraagje doe waarmee je 10 platen (jaja, het ouderwetse vinyl) van Extrema music (Deep, Focus, Dekay, etc..) kan winnen.
Uiteraard alleen voor members. :whip: |
Nice, doen we wel even mee natuurlijk:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
:lol
weet je wat pas spam is ?
dat ik volgende maand een simpel prijsvraagje doe waarmee je 10 platen (jaja, het ouderwetse vinyl) van Extrema music (Deep, Focus, Dekay, etc..) kan winnen.
Uiteraard alleen voor members. :whip: |
Nee dat is geen spam, dat is een goedkope leden-trek-actie :p
Maar hij werkt wel ;)
SnuggLe noteert:
*Jerry schoppen, zodat hij die vinyls weggeeft* :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
:lol
weet je wat pas spam is ?
dat ik volgende maand een simpel prijsvraagje doe waarmee je 10 platen (jaja, het ouderwetse vinyl) van Extrema music (Deep, Focus, Dekay, etc..) kan winnen.
Uiteraard alleen voor members. :whip: |
Cool, ik doe mee :p |
|
|
|
|