|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Jep, dank u vriendelijk! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hij staat er op! ;) :cool: |
Die word weer standaard gedownload.:) |
|
|
| tijs08 |
die shiloh set doet het niet bij mij... morgen nog maar eens proberen!
nu op www.mercuryserver.com te downen (als je member bent)
2005-05-28 Hernan Cattaneo - Metro 95.1
Vooral Part 2 is :eyespop: :eyespop:
Dat voorspelt wat voor a.s. vrijdag!! :D Net zoals deze quote van Hernan uit zijn column van deze maand :cool:
| quote: | It was so good this year that they had to cut the electricity to make me stop playing music.
|
:happy2: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
die shiloh set doet het niet bij mij... morgen nog maar eens proberen!
|
Torrent doet het wel! :)
En die quote is LOL :D
Denk dat die mix straks ook wel op een andere torrent site staat, ben wel member van mercuryserver, maar heb geen 50 posts.
http://themixingbowl.org/topics.php?action=viewtopic&topicid=4075
Een set van Sasha, 30 april in Istanbul. 160 MB... ben hem nu aan het binnentrekken.
*edit* Laat maar, niet downen, knake kwaliteit. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by tijs08
die shiloh set doet het niet bij mij... morgen nog maar eens proberen!
nu op www.mercuryserver.com te downen (als je member bent)
2005-05-28 Hernan Cattaneo - Metro 95.1
Vooral Part 2 is :eyespop: :eyespop:
Dat voorspelt wat voor a.s. vrijdag!! :D Net zoals deze quote van Hernan uit zijn column van deze maand :cool:
:happy2: |
Die van 21 mei is ook vet!
Ik heb zeer veel zin in a.s. vrijdag :D |
|
|
| sndh |
part 1 = the Therapists
part 2 = Lexicon Avenue
part 3 = Killahurtz
http://s22.yousendit.com/
d.aspx?id=1CLNCCOXAYO1Y02GORI7UFA4G6 |
|
|
| sndh |
GU28 Shanghai mixed by Nick Warren:
| quote: |
Nick Warren GU028:Shanghai Tracklisting
CD 1
01 Sj Esau - Fat Cat Track
02 Jacob Todd - Somehow
03 Alex Stealthy - Once
04 Way Out West - Dfm Unreleased Club Dub
05 Tini Tun - Over It
06 Starecase - Vapour Trails
07 Seyton - The Drake Equation
08 Bcml - Mr Horowitz
09 Starecase - Sunshine
10 Yvel & Tristan - Pillow
11 Lustral - Solace
CD2
01 Chimera - Natural High
02 Morozov - Fly Guitar
03 Pop Shuvit - Conversations
04 Holden And Thompson - Come To Me
05 Blendbrank - Synthetic Symphony
06 Hardfloor - Acperience
07 Kosmas Epsilion - Sorry To Be Rude
08 Marcel SchonbrannMaleta
09 Murat Uncuoglu - The Flame
10 Peter Martin - Grace
11 Mercurio - Simple Things
12 Derek Howell - Your Touch
|
durfde hem nog niet te posten omdat ik dacht dat hij fake was, maar oa. Jacob Todd heeft hem bevestigd. Ziet er best :eek: uit!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by sndh
part 1 = the Therapists
part 2 = Lexicon Avenue
part 3 = Killahurtz
http://s22.yousendit.com/
d.aspx?id=1CLNCCOXAYO1Y02GORI7UFA4G6 |
Als je ze nu zelf geupt had okay, maar deze files kun je maar 20x downen en die persoon had ze voor een ander board ge-upt! :rolleyes: |
|
|
| sndh |
| was inderdaad niet netjes :o |
|
|
| Partyhardy! |
Lees net voor het eerst! iets over een festival a.s. zaterdag:
Just Jamm Outdoor
van 12.00 tot 00.00 Wollebrand, Naaldwijk

Met Benny Rodrigues, Dr. Lektroluv, Joris Voorn en Sebastian Ingrosso die gaat afsluiten! Ingrosso had ik graag eens achter de draaitafels gehoord want zijn producties zijn in ieder geval super! :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Lees net voor het eerst! iets over een festival a.s. zaterdag:
Just Jamm Outdoor
van 12.00 tot 00.00 Wollebrand, Naaldwijk

Met Benny Rodrigues, Dr. Lektroluv, Joris Voorn en Sebastian Ingrosso die gaat afsluiten! Ingrosso had ik graag eens achter de draaitafels gehoord want zijn producties zijn in ieder geval super! :cool: |
Dat is hier om de hoek zegmaar. Apart, wist er niets van.
Maar je gaat nu echt 24h/7 partyen Onno?
Earth vrijdag, zaterdag overdag dit, en dan Everybody? :D |
|
|
| tijs08 |
jammer dat kaarten € 32,50 zijn, had Ingrosso ook graaaag eens gezien... waarom komt hij niet ff bij Everybody langs, dan ga ik daar wel heen :p
Bram: wel goed lezen heee.. onno zegt: ik had Ingrosso graag eens gehoord... |
|
|
|
|