|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Dank voor die Sasha set.....heb em nog niet helemaal gehoord, maar wat ik heb geluisterd klonk erg house-achtig, lekker :) |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo onwijs relaxt dat Sasha blijft verbazen met geweldige sets! :tongue3 Wat een koning! :eyes: Wanneer komt tie weer naar Nederland? :D |
Idd, maar dan mag hij wel een dag van te voren die hele Ableton bende installeren en 10x testen.:crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Original
Idd, maar dan mag hij wel een dag van te voren die hele Ableton bende installeren en 10x testen.:crazy: |
haha :p inderdaad! :clown: |
|
|
| ChooChoo |
| Ontzettend bedankt voor die Fanciulli en Mojo set!! Heerlijk!:eyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Sasha - Live On Play FM (03-09-2005)
|
Thanks gozer!!! SUPER set weer van Sasha!!! Veel nieuwe dingetjes en eindelijk een goede kwaliteit rip van die 2e tune... echt Waanzinnig die track!! :eyes:
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo onwijs relaxt dat Sasha blijft verbazen met geweldige sets! :tongue3 Wat een koning! :eyes: Wanneer komt tie weer naar Nederland? :D |
Londen ook goed? ;) :D |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by tijs08
Thanks gozer!!! SUPER set weer van Sasha!!! Veel nieuwe dingetjes en eindelijk een goede kwaliteit rip van die 2e tune... echt Waanzinnig die track!! :eyes: |
x2
Gister en vanmorgen eens lekker naar geluisterd en it's a keeper ;) |
|
|
| Remy D |
| bedankt voor de Sasha set. :tongue2 |
|
|
| Partyhardy! |
| ff offtopic: weet iemand hoe je dat fade in en fade out uit kunt zetten in winamp? dus als ik zap in een liveset hij niet eerst stil valt... |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ff offtopic: weet iemand hoe je dat fade in en fade out uit kunt zetten in winamp? dus als ik zap in een liveset hij niet eerst stil valt... |
Ctrl + P --> Plug-ins --> Output --> DirectSound output --> Fading |
|
|
| Tim81 |
Waarschijnlijk heeft iedereen die deze thread bekijkt het al op Groovecollection-board gelezen, maar toch...
| quote: |
31-12-2005 - Panama
Eindelijk een geweldig NYE feest in Nederland....
Net van de Deep Dish site geplukt
KLIK
|
|
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Disney
Ctrl + P --> Plug-ins --> Output --> DirectSound output --> Fading |
Thanks man! :cool: |
|
|
| Kelderman |
| Bedankt voor de set van Fanciulli & Mojo :) |
|
|
|
|