|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Lynxx |
Hahaha, wat een gast!!!
Hij is nog erger dan ik dacht... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Hahaha, wat een gast!!!
Hij is nog erger dan ik dacht... |
Definieer erg?
Ik vind het superkomisch en lachen! :D |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Definieer erg?
Ik vind het superkomisch en lachen! :D |
Ach, erg... Hij heeft het altijd over gedrogeerd draaien, maar dat het zo erg was...
Maarre, prima toch, lijkt me vet cool om dat eens mee te maken:toothless |
|
|
| SnuggLe |
LOL LOL LOL.
Zie nu pas dat interview met Sander K en Stef voor Mysteryland. Lach me echt helemaal ziek.
Vraag: Waar besteedt jij het meeste geld aan?
Sander K: Internet-porno :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL LOL LOL.
Zie nu pas dat interview met Sander K en Stef voor Mysteryland. Lach me echt helemaal ziek.
Vraag: Waar besteedt jij het meeste geld aan?
Sander K: Internet-porno :D |
leugenaar :D ;) |
|
|
| Human |
| quote: | Originally posted by magrec
Nou progliefhebbertjes van me ;)
Ik was het alweer bijna vergeten maar hier is de link naar cd 1
cd 2 doe ik morgen :p
hxxp://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3VB74B67725QM3O2H576ZQMAVC |
Ik ga overmorgen op vakantie, zou je zo lief willen zijn de link voor cd 2 te posten? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Human
Ik ga overmorgen op vakantie, zou je zo lief willen zijn de link voor cd 2 te posten? |
gvd wat slecht vanmij, ga hem meteen uppen. |
|
|
| magrec |
hxxp://s51.yousendit.com/d.aspx?id=2YGUH6YV1GKEB0786RULD6AV6H
alstublieft |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by magrec
hxxp://s51.yousendit.com/d.aspx?id=2YGUH6YV1GKEB0786RULD6AV6H
alstublieft |
En wederom bedankt :cool:
| quote: | Originally posted by tijs08
Wil hem ook wel eens volledig horen, delen die ik al heb gehoord vallen beetje tegen. Hoewel er wel een suuuper vet nummer op de tweede cd staat als afsluiter. Die jij helemaal vet gaat vinden, helemaal in jou straatje!
Ellen Allien - Sehnsucht :crazy: |
Je hebt gelijk :D Wat een vette track zeg! Vette melodie, beetje oldskool feel zit er aan.
Voor de rest moet ik de cd's nog even goed beluisteren. Cd 1 klonk wel heel aardig in ieder geval. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by magrec
hxxp://s51.yousendit.com/d.aspx?id=2YGUH6YV1GKEB0786RULD6AV6H
alstublieft |
Hopelijk staat ie er vanavond nog op... ben wel benieuwd! |
|
|
| Freezel |
Heb het setje van Nic Fanciulli in Dance Department van afgelopen zaterdag hier staan:
hxxp://s43.yousendit.com/d.aspx ? id=2I0OEU7EF6R4Z13DEAKHNN97R1 (ff aanelkaar plakken)
01 Jow Montana - Boys (Heretic Mix)
02 John Tejada - Sweat (Poker Flat)
03 ID
04 ID
05 ID
06 ID
07 Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub) |
|
|
|
|