return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 54)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jantjeuh
Mja, gewoon een domme opmerking van jou dus ;)

Nee :p

Wie gaan er nog naar Howells in de Panama deze zaterdag, na ML dus?

Ik twijfel. De vorige keer Howells was wel de beste avond van dit jaar. Te-ring, wat was dat een goede avond.
Original
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik twijfel. De vorige keer Howells was wel de beste avond van dit jaar. Te-ring, wat was dat een goede avond.

Ik hou het als een optie open, moet alleen ook nog effe een kaartje voor ML halen want winnen zal er wel weer niet inzitten.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Original
Ik hou het als een optie open, moet alleen ook nog effe een kaartje voor ML halen want winnen zal er wel weer niet inzitten.

Twijfel nog. D'r gaat geen hond.
Das het balen.
emre
Ik heb beide in de planning
basd
quote:
En BasD, scheer je weg, progressive is niets voor jou ! :)

Jawel hoor, alleen die nieuwerwetse troep vind ik drie keer niks, geef mij maar die vette sound van een jaar of vier, vijf geleden..

Nu net Lamb - Gabriel (Bill Hamel remix) op staan, goeie plaat al is ie wel een beetje langdradig. Niet echt een topvoorbeeld van wat ik bedoel.
Ultravibe!
quote:
Originally posted by basd
Jawel hoor, alleen die nieuwerwetse troep vind ik drie keer niks, geef mij maar die vette sound van een jaar of vier, vijf geleden..

Check Lonestar - New Kicks eens. Toch wel een plaat met echt die oldskool proggy sound. Atmosferisch, duister, meestlepend.:eyespop:
basd
Even snel samples op Juno gecheckt maar het is em denk ik toch net niet helemaal.. Net niet dik genoeg.

Wat ik dan wel weer bedoel en wat ook redelijk recent (als in 2004) is, is iets als Marcello Castelli - Montevideo.

Ben nog wel op zoek naar een load van die ouwe prog, mijn wantlist groeit geloof ik met de dag.
GrooveCollect.
quote:
Originally posted by Jantjeuh
Hoezo dat dan?

Waarom zou ik in godsnaam hier setjes leechen als ik ze al uren/dagen eerder via ftp kan krijgen? Ik zie gewoon dat een boel mensen teleurgesteld zijn omdat ze die set niet meer kunnen downen, dus bied ik aan hem ergens anders te uploaden.

Ik kan die set trouwens niet naar Jerry uppen omdat z'n ftp nog steeds ed up voor me is :/

Ik ben overal bereid aan mee te werken om als doel met alle progminded people 1 grote community te maken waar we onze kennis met elkaar delen. Ik steek er nu al meer dan 30 uur per week in aan vrije tijd, dus dit kan er ook wel bij. Als ik de setjes die moeilijk op het net te krijgen zijn op 1 of andere manier in me bezit kan krijgen, dan wil ik ze wel hosten op me server.

Misschien dat diegene de setjes die echt heel vet en de moeite waard zijn op yousendit kan zetten en dan aan mij de url sturen. Dan haal ik 'm er af om te sharen op me server met onbeperkt dataverkeer ?

Jan, wat die ftp betreft.. Ik ben er nog steeds mee bezig om iemand te vinden die het probleem oplost (misschien iemand van hier). Het blijft raar dat er van de 10 mensen 4 wel op me ftp kunnen komen en de rest niet. :conf:

Er zitten inderdaad al veel mensen van hier (maar ook van CC) op Groove Collection (hoewel sommige nog niet de stap genomen hebben om actief te schrijven), maar dat zal vast nog wel komen in de toekomst hoop ik, want hoe groter we worden, hoe meer ik voor mekaar kan krijgen bij organisaties en andere sites voor sponsoring in de vorm van gastenlijstplekken en andere leuke dingen voor me members.
SnuggLe
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Er zitten inderdaad al veel mensen van hier (maar ook van CC) op Groove Collection (hoewel sommige nog niet de stap genomen hebben om actief te schrijven), maar dat zal vast nog wel komen in de toekomst hoop ik, want hoe groter we worden, hoe meer ik voor mekaar kan krijgen bij organisaties en andere sites voor sponsoring in de vorm van gastenlijstplekken en andere leuke dingen voor me members.

Het wordt er steeds gezelliger, al was het alleen maar om de grappen en grollen van Joost en de reports van C-jay :haha:
HiGH_NrG
quote:

Niet van de partij... Ga al op tijd weg van Mysteryland, omdat er nog een vette party is bij mijn ouders in het dorp! :p

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Disney
Damn die is wel heel er snel leeg geleeched...

Die Fanciulli set staat er nog gewoon op hoor, net of er al 25 mensen die set geleechd hebben... je moet gewoon de url goed intypen... :cool:
Hier in de prog thread heb ik nog nooit een yousendit link gehad die helemaal leeg geleechd was dus gewoon hier blijven posten :)

hxxp://s43.yousendit.com/d.aspx?id=2I0OEU7EF6R4Z13DEAKHNN97R1
Roger
quote:
Originally posted by basd
Even snel samples op Juno gecheckt maar het is em denk ik toch net niet helemaal.. Net niet dik genoeg.

Wat ik dan wel weer bedoel en wat ook redelijk recent (als in 2004) is, is iets als Marcello Castelli - Montevideo.

Ben nog wel op zoek naar een load van die ouwe prog, mijn wantlist groeit geloof ik met de dag.

brute track man
hou me op de hoogte als je nog eens zoiets vind zou ik zeggen:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 
Privacy Statement