|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Nic Fanciulli => Morgen! :)
Luke Chable => Morgen! :cool: |
Gezellig! Tot morgen dan :cool: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Gezellig! Tot morgen dan :cool: |
Alle boarders links vooraan rond 1:00 :toocool: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by emre
Alle boarders links vooraan rond 1:00 :toocool: |
Zie je morgen in ieder geval :cool: |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by emre
Alle boarders links vooraan rond 1:00 :toocool: |
Kunnen we niet de hele dansvloer reserveren ? :haha: We komen elkaar daar vanzelf tegen.
Meeting is verder niet nodig lijkt mij, want GrooveCollection board is ruim aanwezig.
Ik heb een gastenlijst van 60 man. :eyespop:
Tot morgen gasten :cool: |
|
|
| Roger |
| volgende week woensdag sasha op di.fm in die show van perry o'neil:) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Leon, kom jij de 15e okt. naar de Asta?
|
Nee denk het niet... Mijn bankrekening laat me nog al in de steek en er zijn al zoveel vette feestjes... :( |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by Roger
volgende week woensdag sasha op di.fm in die show van perry o'neil:) |
:cool: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
VET! zeker van de partij! :cool: Waar? in het Paard? :)
Nic Fanciulli => Morgen! :)
Luke Chable => Morgen! :cool:
Behrouz => 1 okt Panama
Redanka => 1 okt Panama
Ozgur Can => 8 okt Poema
Desyn Masiello => 14 okt Melkweg
Anthony Pappa => 15 okt Asta
Nick Warren => 22 okt Panama
Dave Seaman => 5 nov Poema
Heerlijke maand :toocool: |
Het duurt nog effe, maar 9 december komt de king of house, the S-man, Roger Sanchez naar het paard :) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Roger
volgende week woensdag sasha op di.fm in die show van perry o'neil:) |
topnieuws!!
Vanavond gaan we weer LOS mannen  |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Vanavond gaan we weer LOS mannen |
het moet maar weer..:o
:D |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by tango
Het duurt nog effe, maar 9 december komt de king of house, the S-man, Roger Sanchez naar het paard :) |
Wat voor avond precies? Solo? Of meer namen? Ben er wel bij dan denk ik. :toocool: |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Wat voor avond precies? Solo? Of meer namen? Ben er wel bij dan denk ik. :toocool: |
Avond van Full Circle.
Sanchez solo in de grote zaal, geloof ik.
Net zo'n avond als in de Panama laatst, zeg maar. |
|
|
|
|