|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Nic Fanciulli & Paolo Mojo - Live @ Fandango 2nd Birthday Turnmills, London (02-09-2005)
http://s37.yousendit.com/d.aspx? id=3AA057HA8DC8P2NSFJWNW51ZVZ
het beginnetje op de tlist is gedaan door Jantjeuh (TLIST HIER)
Buick Project - ID @ 62 mins
Phonique Ft Erlend Oye - For The Time Being (Remix) @ 67 mins
Pryda - Aftermath @ 73 mins
Coburn pres. Dumb Blonde - We Have The Technology (Original Mix) @ 85 mins
Tiefschwarz - Isst (Dub Mix) @ 113 mins
Man With Guitar - Man With Guitar @ 156 mins
Zodra ik zelf tijd heb ook maar is kijken of ik wat ID's kan vinden :) |
Trevor Loveys - Now I am ready @ 10 mins ;)
Edit: en Habersham - Dryspell daarachter |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Waarschijnlijk heeft iedereen die deze thread bekijkt het al op Groovecollection-board gelezen, maar toch... |
Even vanuit India (even op de hoogte blijven etc): nice, maar ik moet hetnog zien....tis en blijft Deep Dish. Ik hoef al die hitjes niet meer. Ze beginnen me iets te veel op Holden te lijken in die zin. |
|
|
| Disney |
Helaas...
Net het eerste uur van die Modjo & Fanciulli set geluisterd en vond het helemaal niks, terwijl die vorige set wel goed was...'
Ach ja, you win some, you lose some! |
|
|
| Jantjeuh |
Aha.. dus die Belgen lopen hier de boel leeg te leechen :D
Pak ze Snuggle!
;)
Ben trouwens helemaal verslaafd aan die 2e track uit Sasha's set.. heerlijke plaat zeg. ID'en die hap! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Aha.. dus die Belgen lopen hier de boel leeg te leechen :D
Pak ze Snuggle!
;)
Ben trouwens helemaal verslaafd aan die 2e track uit Sasha's set.. heerlijke plaat zeg. ID'en die hap! |
Idd echt een vette plaat.:eyespop: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Aha.. dus die Belgen lopen hier de boel leeg te leechen :D
Pak ze Snuggle!
;) |
Ik kreeg ze aangeraden van Glannie op MSN :tongue3
Vette shizzle :cool: |
|
|
| moogwai |
Bedankt voor die Sasha set! Best een vette set :)
Sasha - Belfunk (Matthew Dekay Remix) = VET :D |
|
|
| joesterizor |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Even vanuit India (even op de hoogte blijven etc): nice, maar ik moet hetnog zien....tis en blijft Deep Dish. Ik hoef al die hitjes niet meer. Ze beginnen me iets te veel op Holden te lijken in die zin. |
ga ajb niet holden vergelijken met de jongens van deep di$h... begrijp dat je doelt op zijn remix van breathe on me , en die van safari , die hij elke set standaard draait, maar het zijn gewoon echt geweldige nummers van een kwaliteit die deep dish nooit zou kunnen en durven te maken. bovendien draait hij behalve die paar standaard tracks echt elke keer weer nieuwe dingen die je waarschijnlijk nooit bij een andere dj hoort. |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by joesterizor
ga ajb niet holden vergelijken met de jongens van deep di$h... begrijp dat je doelt op zijn remix van breathe on me , en die van safari , die hij elke set standaard draait, maar het zijn gewoon echt geweldige nummers van een kwaliteit die deep dish nooit zou kunnen en durven te maken. bovendien draait hij behalve die paar standaard tracks echt elke keer weer nieuwe dingen die je waarschijnlijk nooit bij een andere dj hoort. |
Als 1 DJ zijn CD-tas weinig ververst is het Holden wel IMO |
|
|
| joesterizor |
| quote: | Originally posted by emre
Als 1 DJ zijn CD-tas weinig ververst is het Holden wel IMO |
ja ik overdreef wel klein beetje idd nu zo gelezen. Word alleen een beetje moe van altijd het gezeik op holden. die gast is een levende legende man :) ik kan me er echt niet aan storen om een paar keer dezelfde plaat te horen. het is toch altijd wel kwaliteit. bovendien heeft hij wel echt een aparte sound, waardoor hij geen onuitputtelijke bron heeft van nieuw spul. |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by joesterizor
ja ik overdreef wel klein beetje idd nu zo gelezen. Word alleen een beetje moe van altijd het gezeik op holden. die gast is een levende legende man :) ik kan me er echt niet aan storen om een paar keer dezelfde plaat te horen. het is toch altijd wel kwaliteit. bovendien heeft hij wel echt een aparte sound, waardoor hij geen onuitputtelijke bron heeft van nieuw spul. |
Of je het niet erg vind om 'gig na gig' dezelfde platen te horen (bij wijze van) is persoonlijk; ik vind het bv wel wat jammer ...
Wat hij bij de sluiting van de Mazzo draaide (fantastische set) draaide hij een half jaar later nog.
Het is idd wel zo dat hij door zijn sound relatief minder nieuwe releases als keuze heeft, hetgeen mij alleen maar harder doet hopen dat hij zsm terugkeert naar zijn 'pixie trance' periode (de periode die hem IMO tot topper heeft gemaakt --> levende legende gaat me wat ver) |
|
|
| sndh |
Als ie dan nog eens wat nieuws zou draaien! Hij gaat hier serieus wel aan ten onder. Durf DD niet met Holden te vergelijken, en beiden zijn niet helemaal mijn ding, maar het is jammer dat Holden's sets zo onverrassend zijn geworden (breathe on meeeeeeee)
Een jaar geleden vond ik die sets nog super, nu luister ik ze niet meer....
Iemand nog setjes? :o |
|
|
|
|