|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| Heeft iemand trouwens de complete treklijst van Deep Dish - Live @ Oxygen 10-07-05, want in het treklijst forum schiet het ook niet zo op... |
|
|
| magrec |
Hmm toch wel een vette cd hoor van zabiela die utilities!
hugg & Pepp - Snabeln :cool: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
Hmm toch wel een vette cd hoor van zabiela die utilities!
hugg & Pepp - Snabeln :cool: |
Heb je toevallig een linkje?
of anders yousendit? :D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Heb je toevallig een linkje?
of anders yousendit? :D |
x2!
Ik hoor teveel verschillende meningen over dit album, dus ik zou het album graag eerst eens luisteren voordat ik hem koop. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Djeebie
x2!
Ik hoor teveel verschillende meningen over dit album, dus ik zou het album graag eerst eens luisteren voordat ik hem koop. |
Ik upp hem morgen wel ff naar yousend it. Zo eerst ff sporten. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
x2!
Ik hoor teveel verschillende meningen over dit album, dus ik zou het album graag eerst eens luisteren voordat ik hem koop. |
Wil hem ook wel eens volledig horen, delen die ik al heb gehoord vallen beetje tegen. Hoewel er wel een suuuper vet nummer op de tweede cd staat als afsluiter. Die jij helemaal vet gaat vinden, helemaal in jou straatje!
Ellen Allien - Sehnsucht :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| cd2 van utilities is dikke vette ownage. Geweldige buildup, geweldig gemixt en geweldige tunes :eyes: |
|
|
| magrec |
Nou progliefhebbertjes van me ;)
Ik was het alweer bijna vergeten maar hier is de link naar cd 1
cd 2 doe ik morgen :p
hxxp://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3VB74B67725QM3O2H576ZQMAVC |
|
|
| magrec |
http://www.renaissanceuk.com/index_ok.php
kun je samples van de nieuwe renaissance cd van mr fanciulli horen klinkt errug relaxt. Lekker housy en zomers cd 1 en cd 2 wat meer techy en electro achtig. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
Nou progliefhebbertjes van me ;)
Ik was het alweer bijna vergeten maar hier is de link naar cd 1
cd 2 doe ik morgen :p
hxxp://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3VB74B67725QM3O2H576ZQMAVC |
Thnx! |
|
|
|
|